magicnovels

Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

Kapitel 2 - London here we come

Av Lovi & Sara - 26 januari 2013 22:12


     

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Jag vaknade ungefär vid 9 tiden och då kollade jag på min mobil och jag hade fått ett sms från 'Richard'  det stog 
"Hej sötnos. Jag saknar dig mycket, det är lite tråkigt i London utan dig! Älskar dig!" Aw så söt han är. Jag gick och tvättade min ansikte och sen gick jag och tränande lite på spagat för att jag skulle göra en ny dans till nån musikvideo. Då ryckte någon i handtaget och då kom Ariana in hon log mot mig.
"Jaså ska du inte ner och äta frukost? Jag har gjort pannkakor!" Sa hon och log gulligt mot mig.
"Jo då." sa jag och ställde mig upp. 
"Har du väckt Emily?" Sa jag. Hennes mobil vibrearde till, hon visade tweeten mot mig och jag flinade åt bilden.
"Jo ska väcka henne nu, men är hon inte hos pappa?" Sa Ariana.
"Oj juste jag glömde!" Sa jag och log vi gick ner, när jag kom i köket såg jag att det stog pannkakor på bordet jag gick fram och började äta.
"Jag har fick ett samtal av er manager, ni ska på tour snart." Sa mamma super glatt. Jag kunde inte tro det. Jag och Ariana kramade om varandra. 
"När och vart ska det vara?" Sa Ariana hoppandes.
"Det ska vara för det mesta i London, och den börjar på lördag nästa vecka." Sa mamma jätte glad. Yes London jag ska se Richard Oh det kunde inte bli bättre. Jag hoppade upp och ner av glädje. 
"Ja, då kommer jag och Richard ses igen! Yes!" 
"Du kommer träffa Alex!" Sa jag till Ariana och hon fnös åt mitt skämt.
'Jippiee London nu kommer vi!' 

__________________________________________________________________________________________________

Så nu var kapitel 2 klar hoppas ni gillar det. Och hoppas att ni gillar vad jag och Lovisa skriver! Kommentera gärna era åsikter. Kram?
~~Sara~~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovi & Sara - 4 maj 2014 10:31


  Once Joshua made his way out of the room I threw myself onto my bed, burying my head in the pillow, as I had done moments earlier. This seemed to be the only way I could kind of disappear from my own mind. I wasn't sure what was going on, but it...

Av Lovi & Sara - 23 april 2014 19:14


During the whole class I couldn't thing about anything else than the sign in my book, I catch Michael looking at me a few times as he was going to say something but he didn't. When the clock rang he jumped up from his seat next to me and almost r...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 19:52


  I made my way into the first class, biology. I sat down at the back of the classroom, beside I now had Savannah. I let out a small sigh as I searched around the room, already getting bored. At the corner of my eyes I saw a guy, he was snapping h...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 17:28


I woke up in my big king sized bed which was vine-red and very comfy, I opened my sleepy sea blue eyes as I scanned my big messy room. My room was full of books and pictures. The walls were a matching red and the ceiling was black. I loved the desig...

Av Lovi & Sara - 28 mars 2014 16:24


  I laid in my bed reading one of the many books stocked up beside my bed, I wasn't aware of what was happening around me. No I was in that world, the world where you don't have to worry about anything what so ever. I usually went I to that world,...

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Skapa flashcards