magicnovels

Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

Kapitel 5 - Music Video

Av Lovi & Sara - 27 januari 2013 20:31

 

     

 

__________________________________________________________________________________________________

 

Jag tittade mot de bestående killarna. De kollade lika storögt på mig, speciellt Louis. 

"Um, så.. Ariana du är en stor stjärna nu?" Skrattade Harry. Jag rodnade lite.

"Jag skulle inte kalla det stor." Fnittrade jag tillbaks. Alla killarna började skratta. Louis stirrade på mig då och då.

"Vad har ni hittat på det senaste året då killar?" Sa jag och log mot dem. 

"Vi har spelat in några sånger, släppt dem och träffat fans." Började Niall.

"Duvet det vanliga." Fortsatte Liam. Jag nickade långsamt. Plötsligt kom vår manager in och bröt pinsamheten.

"Ariana, du och killarna borde börja sjunga lite för varandra." Sa han och fnilade åt oss. 'Skulle jag sjunga inför mina idoler.' Jag nickade utan att det kom några ord ur min mun.Vi gick in till inspelningsrummet och jag ställde mig framför en av mickarna. Managern satte på en av killarnas låtar "They don't know about us" jag började sjunga från början till slut tillsammans med killarna. När vi sjungit klart klappade alla killar och alla andra som var i studion. Jag kände hur det hettade om kinderna men jag log bara mot dem.

"Du är lika talangfull som innan." Sa Louis och log gulligt mot mig. 'Vänta.. va? Han blinkade mot mig.' Jag skrattade till lite. Det gjorde också de andra, Louis blev röd om kinderna som jag fortfarande också var. 

 

Några timmar efter kom äntligen Letty och Zayn tillbaka. Harry blängde lite på Zayn, 'Jag känner lite romans.. haha.'

Jag kollade på Letty som satte sig ner brevid Harry i soffan. Han log belåtet och jag höjde förvirrat på mina ögonbryn. Louis satt brevid mig och brevid han satt Liam, sedan Niall, Zayn, Harry och Letty. Det blev ganska trångt så jag och Louis kroppar trycktes mot varandra lätt. Louis hand råkade komma på min hand, han lät den ligga kvar medans våran manager pratade på om hur musik videon skulle vara. Jag log mot Louis och han log tillbaka, vi hade definitivt något på gång!

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Kapitel 5 avklarat! 

Kommentera gärna. :)

// Lovi 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovi & Sara - 4 maj 2014 10:31


  Once Joshua made his way out of the room I threw myself onto my bed, burying my head in the pillow, as I had done moments earlier. This seemed to be the only way I could kind of disappear from my own mind. I wasn't sure what was going on, but it...

Av Lovi & Sara - 23 april 2014 19:14


During the whole class I couldn't thing about anything else than the sign in my book, I catch Michael looking at me a few times as he was going to say something but he didn't. When the clock rang he jumped up from his seat next to me and almost r...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 19:52


  I made my way into the first class, biology. I sat down at the back of the classroom, beside I now had Savannah. I let out a small sigh as I searched around the room, already getting bored. At the corner of my eyes I saw a guy, he was snapping h...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 17:28


I woke up in my big king sized bed which was vine-red and very comfy, I opened my sleepy sea blue eyes as I scanned my big messy room. My room was full of books and pictures. The walls were a matching red and the ceiling was black. I loved the desig...

Av Lovi & Sara - 28 mars 2014 16:24


  I laid in my bed reading one of the many books stocked up beside my bed, I wasn't aware of what was happening around me. No I was in that world, the world where you don't have to worry about anything what so ever. I usually went I to that world,...

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Skapa flashcards