magicnovels

Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Kapitel 10 - Besties?

Av Lovi & Sara - 4 februari 2013 16:20

Jag smällde igen dörren och kastade mig på sängen och tryckte ansiktet mot kudden, jag grät så mycket så att jag trodde att mina ögon skulle ramla ut. Jag kunde inte tro det hur kunde han säga så? Jag älskade verkligen honom. Jag hörde knackningar på dörren men just nu ville jag inte prata med någon. Då kom Ariana och Harry, Ari satte sig vid sängkanten och masserade min rygg.


"Gumman, vad är det som har hänt?" Frågade hon oroligt.
"Det... Richard.. H-han, var otrogen!"
Sa jag mellan tårarna.
Jag satte mig upp och fick en varm kram från Ariana, jag slängde armarna runt hennes nacke och då fick jag en lätt puss på pannan av Ari.


"Han var en skitstövel och du förtjänar mycket bättre." Sa Ariana tröstande, det var ändå sant. Då kom Harry närmare och kollade på mig.
"J-jag vill inte se dig ledsen..." Stammade han fram. Jag kollade upp och log mot honom. Ariana släppte migoch gick upp från sängen. Jag gick fram till Harry, och la mina armar runt om honom och vi kramades.


"Jag ska nog lämna er en stund!" Sa Ari och fnittrade till. Jag och Harry blev helt röda om kinderna Ari blinkade mot oss.
"Lycka till!" Skrattade Ariana och gick ut från rummet.


Då kände jag hur tårarna började rinna igen och då slet jag mig ut ur Harrys famn igen och gick fram till sängen och la mig. Harry kom fram till mig och la sig bredvid mig och kramade mig hårt jag vände mig om och mötte hans vackra ögon.


"Sluta nu, förstör inte dem vackra ögonen, Du förtjänar bättre!" Sa han tröstande och torkade bort mina tårar då kom han närmare, jag trodde vi skulle kyssas men han kramade mig bara igen.


"Tack Harry, du är underbar." Sa jag och log brett mot Harry efter att vi kramats klart.


"Är vi överens att du förtjänar bättre och att jag ska skydda dig?" Frågade Harry ochlog gulligt.


"Haha, okej." Sa jag och fnittrade.


"Jag tycker du borde vila lite nu, du ser rätt trött ut." Sa han igen och strök min kind.


"Aa, du har rätt jag behöver sova lite." Sa jag och log Harry gick upp och innan han skulle ut blinkade han med ena ögat mot mig.



Så 10an är klar hoppas ni gillar det! Kommentera gärna! Kram!?


~~Sara~~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovi & Sara - 4 maj 2014 10:31


  Once Joshua made his way out of the room I threw myself onto my bed, burying my head in the pillow, as I had done moments earlier. This seemed to be the only way I could kind of disappear from my own mind. I wasn't sure what was going on, but it...

Av Lovi & Sara - 23 april 2014 19:14


During the whole class I couldn't thing about anything else than the sign in my book, I catch Michael looking at me a few times as he was going to say something but he didn't. When the clock rang he jumped up from his seat next to me and almost r...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 19:52


  I made my way into the first class, biology. I sat down at the back of the classroom, beside I now had Savannah. I let out a small sigh as I searched around the room, already getting bored. At the corner of my eyes I saw a guy, he was snapping h...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 17:28


I woke up in my big king sized bed which was vine-red and very comfy, I opened my sleepy sea blue eyes as I scanned my big messy room. My room was full of books and pictures. The walls were a matching red and the ceiling was black. I loved the desig...

Av Lovi & Sara - 28 mars 2014 16:24


  I laid in my bed reading one of the many books stocked up beside my bed, I wasn't aware of what was happening around me. No I was in that world, the world where you don't have to worry about anything what so ever. I usually went I to that world,...

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Skapa flashcards