magicnovels

Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

Kapitel 12 - Let's do this!

Av Lovi & Sara - 6 februari 2013 20:41

Jag väcktes av Ariana jag öppnade mina över trötta ögon och kollade på henne.

"Hej, Letty vi måste gå ut vi ska göra en photo shoot om knappt 1 timme." Sa hon stressat och jag ställde mig upp snabbt. Jag tog min väska och gick snabbt fram till min garderob och tog mina kläder och sen lite rouge jag la allt i min väska. Jag och Ari gick ner för trappan Harry och Niall stod i köket och snackade med varandra.

"Säg till de andra, vi ska ut om 6 minuter." Sa Ari. Hon tog på sig sin röda skinnjacka och öppnade dörren. När alla killar hade kommit ut så såg jag att Louis var inte där men då kom en svart limosine utanför vårt hus, Paul kom fram och öppnade dörren åt oss.

"Hej Lou!" Sa Harry lyckligt till Louis.
"Hej är ni redo eller?" Sa Louis och log mot oss. Jag satt bredvid Ariana men sen satte sig Harry i mellan oss och Louis satte sig bredvid Ari. Är dom ihop eller? Haha! Då började Liams mobil ringa, antar att det var hans flickvän Danielle han pratade med henneen stund. Jag och Harry pratade lite om olika saker, Zayn höll på med sin mobil och Niall åt en macka som alltid. Plötsligt slog Harry mig lite lätt på armen och sen kollade han åt Ari och Louis håll. Jag kollade åt deras håll och de höll handen. 'Aw... Så söta!' Då skrek Harry till Louis hoppade till och slog huvudet i taket.

"AJ!" Skrek Louis och släppte Arianas hand för att lägga den på huvudet. Hon kollade förvånat på Louis och sedan Harry. Han satt och skrattade ihjäl sig och jag fnittrade också, Ari gav Harry en sur blick och han slutade skratta då kollade dem andra upp förvånat. Liam berättade allt till en förvånad Danielle. Då såg jag att Ariana höll Louis hand vi alla kollade storögt på dem. Zayn bussvislade till dem och de blev helt röda om kinderna. Jag skrattade till, det gjorde de andra med. Då öppnade Paul limosine dörren det stog massa fans Louis gav sin keps till Ariana och hon tog på sig den och sen tog hon på sig sina reyban. Dem andra gick utoch då var det bara jag, Harry, Niall, Zayn och Liam kvar i bilen.

"Oh, gud jag kommer dö snart!" Sa jag nervöst
"Kom igen du fixar det!" Sa Harry och tog min hand.
"Fansen kan få en helt annan uppfattning av det här.." Sa jag osäkert.
"Äh, det gör inget! Kom nu." Sa han och log. Vi gick ut och möttes av många fans.

"Är det där din flickvän Harry?" Skrek ett fan.
"Du är jätte vacker!" Skrek den andra till mig.
"Ni passar ihop!" Skrek en tredje.

'Wow dom tror att vi är ihop! Konstigt att Harry inte säger nått han bara log.' Då försökte en av fansen skriva på Harrys arm med en röd penna men han hann undan då försökte hon skriva på min arm men Harry drog i mig och vi gick in. Harry släppte min hand när vi kom in efter oss kom Zayn och Niall och Liam.

"Hej ungdomar!" Skrattade vår manager.
"Hej!" Sa vi alla samtidigt.
"Gick resan hit bra?" Sa han igen.
"Ja, fast fansen varganska jobbiga. Suckade Harry och visade röda märket som en fan gjorde på hans arm.
"Detvar ju bra att du var där då Harry, du skyddade mig." Sa jag och log mot Harry. Han flinade tillbaka.
"Det var ju bra, Nu tar vi och börjar tycker jag!" Sa vår manager och ledde oss till omklädningsrummen. Jag och Ariana gick in i vårt omklädningsrum och jag bytte om och sen kom sminksöserna in och började sminka oss och fixa vårt hår. När vi gick ut så kollade Louis storögt mot Ariana. Det skulle jag också göra om jag var en kille hon är jätte vacker. Jag gick fram och ställde mig bredvid Harry han stirrade på mig.
"Du är jätte vacker!" Viskade han.
"Tack! Du ser inte så dum ut själv." Viskade jag tillbaka och log mot honom.
"Så först ska ni ta en gruppbild, och sen ska ni ta parbilder. Harry och Letty, Louis och Ariana, Zayn och Ashley, Liam och Manda, Niall och Esther!" Sa vår manager och vi alla nickade.

När vi tog gruppbilden så stog jag och Ariana i mitten och killarna bredvid oss det blev ganska roligt. Sen var det parbilderna först var det Ariana ochLouis dem var jätte guligga.

"Louis nu ska du pussa Ari på kinden!" Sa vå manager och log brett.
Louis gav henne en stor puss på kinden. Då var det min och Harrys tur vi gick fram och började posera han kramade mig och lyfte upp mig ibland.

"Så Harry nu är det din tur att pussa Letty på kinden!" Sa var manager och log brett. Då pussade han mig på kinden han kollade rakt in i mina ögon och blinkade.

Jag tror jag började få känslor för Harry det kanske inte var rätt han var ju min bästis men han är så himla snygg och snäll!

12 är klar! Hoppas ni gillade det, Lovisa skriver mer sen. Kram!??

~~Sara~~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovi & Sara - 4 maj 2014 10:31


  Once Joshua made his way out of the room I threw myself onto my bed, burying my head in the pillow, as I had done moments earlier. This seemed to be the only way I could kind of disappear from my own mind. I wasn't sure what was going on, but it...

Av Lovi & Sara - 23 april 2014 19:14


During the whole class I couldn't thing about anything else than the sign in my book, I catch Michael looking at me a few times as he was going to say something but he didn't. When the clock rang he jumped up from his seat next to me and almost r...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 19:52


  I made my way into the first class, biology. I sat down at the back of the classroom, beside I now had Savannah. I let out a small sigh as I searched around the room, already getting bored. At the corner of my eyes I saw a guy, he was snapping h...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 17:28


I woke up in my big king sized bed which was vine-red and very comfy, I opened my sleepy sea blue eyes as I scanned my big messy room. My room was full of books and pictures. The walls were a matching red and the ceiling was black. I loved the desig...

Av Lovi & Sara - 28 mars 2014 16:24


  I laid in my bed reading one of the many books stocked up beside my bed, I wasn't aware of what was happening around me. No I was in that world, the world where you don't have to worry about anything what so ever. I usually went I to that world,...

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Ovido - Quiz & Flashcards