magicnovels

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Kapitel 16 - Let's watch a movie!

Av Lovi & Sara - 12 februari 2013 12:10

Jag höll på med maten när Ariana och Louis äntligen kom in.
"Hej!" Sa Ari glatt, hon började hjälpa mig med maten.

"Har du sagt till Harry? Hur gick det?" Sa hon ivrigt. Jag fnittrade, då kom Harry fram till oss han greppade om min arm och drog mig intill sig. Vi började dansa långsamt i mitten av köket sen såg vi att Louis och Ariana kysstes. Vi började fnittra de slutade kyssas och började skratta med oss. När maten var klar dukade vi bordet prydligt med vin och annat. Ariana gick upp för att byta om, jag dukade klart och gick upp för att byta om. Jag tog på mig en lång blå klänning men man kunde ändå se mina vita klackskor. Jag satte håret i ett bulle på vänstra sidan av huvudet. När jag var på väg ner från trappan kom Ariana ut från mitt och hennes rum och vi gick ner. Alla killar hade på sig smoking och dem log mot oss jag gick fram till Harry och vi kramade om varandra. Vi gick fram till en av stolarna och Harry drog ut stolen för mig och jag satte mig ner, han satte sig på stolen. bredvid mig. När alla satte sig ner började vi äta, vi alla verkade rätt hungriga. medan vi åt kollade jag åt Ariana och Louis håll. Harry satt och flinade åt mig. Vi småpratade lite Niall pratade mest om mat som alltid Zayn pratade om att han träffade Perrie. Efter att vi hade ätit gick Ariana och Louis upp.
"Undrar vad dem ska göra!" Sa Harry retandes.
"Hey.. Det där är min syster du snackar om!" Sa jag och fnittrade. Han kom fram till mig och kysste mig lätt på läpparna.
"När ni har kysst klart kan ni väll hjälpa med disken!" Sa Liam skrattandes. När vi hade diskat klart så bestämde sig killarna att kolla på film.
"Men vi kollar på Saw!" Sa Liam.
"Nej Underworld Awaking!" Sa Niall.
"Det blir Playback!" Sa Harry
"Haha.. Jag går och byter om tills ni har bestämt er vad för film vi ska kolla på!" Sa jag skrattande och dem log och nickade.
Jag bytte om till ett svart linne med texten 'Believe in Your dreams' sen tog jag på mig mina vita shorts och tog på mina uggs med päls på.Jag gick ner och det såg ut som att dem hade bestämt sig.
"Har ni bestämt er eller?" Frågade jag och fnittrade, Harry kollade på mig med stora ögon och bet sig om läpparna.
"Vi ska kolla på Panormal aktivity 4." Sa Liam.
"Harry jag sitter med dig!" Sa jag och gick fram till Harry.
"Haha.. Kom hit." Sa Harry och drog mig till soffan han satte mig på sin knä och så började filmen. Varje gång jag blev rädd kramade Harry om mig och sa att det bara är en film. Sen hände det ett jätte läskigt sak i filmen som fick mig
att skrika jätte högt och tryckte mig mot Harrys bröstkorg. Han skrattade och kramade om mig. När jag äntligen inte var rädd längre kollade jag upp det låg
Popcorn överallt.
"Vad är det som har hänt?" Sa jag och fnittrade.
"Ditt skrik skrämde mig mer än vad filmen gjorde, så jag hoppade till och popcorn skålen ramlade på golvet." Sa Niall och skrattade vi alla började skratta. När filmen var klar så gick vi alla och la oss men jag var så rädd så jag gick in till Harrys rum och han låg på sängen och hade på sig sina gråa mjukisbyxor.
"Kan jag ligga här en stund?" Frågade jag Harry och han öppnade ögonen.
"Självklart, kom in du." Sa Harry jag gick upp på sängen och la mig bredvid honom vi kramade varandra lite.
"Jag ska nog gå nu." Sa jag och gick upp.
"Okej, vill inte att du ska gå men gå du." Sa han och log. Jag gick in i mitt rum och la mig på sängen och somnade direkt.

Såå 16 är klar hoppas ni gillar det kommentera gärna! Lovi skriver mer!
Kramis! =) <3

~~Sara~~


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovi & Sara - 4 maj 2014 10:31


  Once Joshua made his way out of the room I threw myself onto my bed, burying my head in the pillow, as I had done moments earlier. This seemed to be the only way I could kind of disappear from my own mind. I wasn't sure what was going on, but it...

Av Lovi & Sara - 23 april 2014 19:14


During the whole class I couldn't thing about anything else than the sign in my book, I catch Michael looking at me a few times as he was going to say something but he didn't. When the clock rang he jumped up from his seat next to me and almost r...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 19:52


  I made my way into the first class, biology. I sat down at the back of the classroom, beside I now had Savannah. I let out a small sigh as I searched around the room, already getting bored. At the corner of my eyes I saw a guy, he was snapping h...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 17:28


I woke up in my big king sized bed which was vine-red and very comfy, I opened my sleepy sea blue eyes as I scanned my big messy room. My room was full of books and pictures. The walls were a matching red and the ceiling was black. I loved the desig...

Av Lovi & Sara - 28 mars 2014 16:24


  I laid in my bed reading one of the many books stocked up beside my bed, I wasn't aware of what was happening around me. No I was in that world, the world where you don't have to worry about anything what so ever. I usually went I to that world,...

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Ovido - Quiz & Flashcards