magicnovels

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Kapitel 17 - Twitter

Av Lovi & Sara - 12 februari 2013 12:25

 

   

__________________________________________________________________________________________________

 

Jag öppnade mina trötta ögon, solljus tittade fram bakom gardinerna. Jag tittade åt min sida, där låg Louis. Han andades lungt jag kröp närmare honom och la mitt huvud mjukt på hans nakna brötskorg. Han öppnade förvånat ögonen och log när han fick syn på mig.

"Godmorgon sötnos." Sa han och kysste min panna. 

"Godmorgon.." Sa jag och bet mig på läppen. Han greppade mina höfter och drog upp mig så vi var i ögonhöjd. 

Han lutade sig fram och kysste mig passionerat på läpparna. Sedan lutade han sig närmare mitt öra.

"Det var fantstiskt igår." Viskade han i mitt öra. Hans ena hand stök mitt hår, han kollade in i mina ögon.

"Jag älskar dig Ariana." Sa han och kysste mig på läpparna igen. 

"Jag älskar dig mer." Konstaterade jag och gav honom en passionerad kyss. Han bet sig på läppen. Jag gick upp från sängen, sen kom jag på att jag inte hade några kläder på mig så jag drog snabbt upp täcket för att täcka mig. Han tog på sig sina mjukisbyxor och en t-shirt. Jag drog på mig nya underkläder, ett par ljusrosa spetsunderkläder med broderade blommor på. När Louis fick syn på mig bet han sig i läppen igen. Jag fnittrade åt honom och gick fram till gaderoben, jag tog på en svart spets magtröja med dragkedja där framme och ett par svarta leopardshorts och ett par rosa klackar som matchade med mina underkläder. 

 

Louis kollade in mig från mina fötter uppåt, han nickade med höjda ögonbryn. Jag fnittrade åt hans blick. Han fångade mig i hans grepp, jag pressade mina läppar mot hans. Han log mot mina läppar, han tog på sig ett par svarta jeans och en blå skjorta. 

"Ska vi gå ner nu?" Sa jag och knäppte mitt armband. Han nickade och greppade min hand, vi gick ut ur rummet tillsammans och gick ner för trappan. Vi kom in i köket och jag släppte Louis hand. I köket stod Liam och lagade frukost tillsammans med Zayn. De kollade upp när de hörde mig och Louis komma in. 

"Godmorgon kärleksduvor!" Skrattade Liam.

"Godmorgon stolle!" Sa Louis och slog till honom lekfullt men skrattade också sedan. Zayns mobil började ringa, han gick ut och svarade. Jag satte mig på en av stolarna.

"Vad blir det till frukost?" Sa jag och kollade igenom min iPhone. 

"Pannkakor, visste ni att det är pannkaks Tisdag idag?" Sa Liam och hällde i smet i stekpannan.

"Nä, vad gott!" Sa Louis och hjälpte till att duka. Jag gick tillbaka till min mobil, jag klickade upp Twitter och kollade igenom några tweets. Det var jätte många som hade RT'at Louis tweet från igår. Han hade skrivit 'Ahh I love this gurl..' Alla hade frågat vem det var, men jag fnittrade bara. Sedan såg jag en tweet som fick mig att tappa mobilen. '@Elliebellie: @Louis_Tomlinson Why are you whit that ugly Ariana girl, she's so fat and ugly I hate her! You should be whit me! I love you xx' Både Louis och Liam kollade åt mitt håll. Jag kände hur tårarna bildades i ögonen, Louis sprang fram till mig och omfamnade mig. Jag kunde inte låta bli att tänka på vad tjejen skrivit.

"Vad är det?" Viskade Louis i mitt öra. Jag kunde inte forma några ord och snyftade bara. Liam plockade upp mobilen och läste tweeten som fortfarande var uppe. Han suckade frustrerat, Louis kollade på mobilen. Han tog upp sin mobil och knappade argt in ett meddelnade på Twitter. Men jag fick inte se vad det stod, jag kollade på min egna mobil istället. Han hade lagt upp en bild på mig och han när vi kysstes och så hade han skrivit. 'She's the prettiest girl in the whole world and I love her' Jag log av texten.

__________________________________________________________________________________________________

Kapitel 17 avklarat :)

Kommentera!

//Lovi~

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovi & Sara - 4 maj 2014 10:31


  Once Joshua made his way out of the room I threw myself onto my bed, burying my head in the pillow, as I had done moments earlier. This seemed to be the only way I could kind of disappear from my own mind. I wasn't sure what was going on, but it...

Av Lovi & Sara - 23 april 2014 19:14


During the whole class I couldn't thing about anything else than the sign in my book, I catch Michael looking at me a few times as he was going to say something but he didn't. When the clock rang he jumped up from his seat next to me and almost r...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 19:52


  I made my way into the first class, biology. I sat down at the back of the classroom, beside I now had Savannah. I let out a small sigh as I searched around the room, already getting bored. At the corner of my eyes I saw a guy, he was snapping h...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 17:28


I woke up in my big king sized bed which was vine-red and very comfy, I opened my sleepy sea blue eyes as I scanned my big messy room. My room was full of books and pictures. The walls were a matching red and the ceiling was black. I loved the desig...

Av Lovi & Sara - 28 mars 2014 16:24


  I laid in my bed reading one of the many books stocked up beside my bed, I wasn't aware of what was happening around me. No I was in that world, the world where you don't have to worry about anything what so ever. I usually went I to that world,...

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Ovido - Quiz & Flashcards