magicnovels

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Kapitel 19 - Public couples & Movies

Av Lovi & Sara - 12 februari 2013 22:33

  

  

__________________________________________________________________________________________________

Efter vi alla ätit upp vår frukost gick vi alla åt olika vägar. Jag gick upp för att ta på andra kläder, jag hade nämligen flyttat in i Louis rum nu så alla mina saker låg där. Jag gick in i mitt och Louis rum och stängde dörren efter mig. Jag gick fram till gaderoben och öppnade dörrarna. Jag drog fram en vit topp och en armlös kofta med det tog jag ett par svarta skinny-jeans och fortfarande mina rosa klackar. Jag satte upp mitt lockiga hår i en tofs sedan tog jag på mina svarta Reyban solglasögon. Jag gick ut ur rummet och mötte Louis i korridoren. Han greppade min midja med ett leende på läpparna. 

"Hej.." Viskade han i mitt öra, jag kunde känna hans armar på min rygg. Jag gav honom en lång kyss på läpparna. Han log belåtet mot mig när han äntligen släppte mig så att jag kunde gå ner. Jag gick till hallen och tog fram en av mina väskor. Jag tog en av dem det var en vit ganska stor som fick plats med nycklar, mobilen vattenflaska och annat nödvändigt. Plötsligt hörde jag Lettys fnitter från trappan, jag kollade upp och såg Harry hålla sina stora händer runt hennes midja. Jag log mot dem. Letty kom springandes mot mig, hon hade ett stort leende på läpparna. 

"Vart är Louis?" Sa hon och Harry slöt sig upp vid hennes sida. Jag pekade bakom dem, Louis hade precis kommit ner. Han hade en brunvit randig tröja på sig och ett par svarta jeans. Han satte på sig sina solglasögon med ett leende.

"Är ni redo att åka?" Sa han och visade upp bilnycklarna. Jag sprang fram till honom, han greppade runt min midja med sin lediga arm och vi gick ut. Paul och några andra livvakter var tvugna att hjälpa oss ut, Paul öppnade bildörren åt mig. Jag satte mig i passangerar sätet brevid Louis som körde. I baksätet satte sig Harry och Letty fnittrandes. 

"Vart ska vi åka först?" Sa Louis som startade motorn. Jag vände mig om åt Harry och Letty. Men vände mig om igen när jag såg dem kyssas. Jag fnittadre lite när Louis gjorde en äcklad min.

"Vi kan åka till stan?" Föreslog jag. Louis nickade och greppade min hand. Jag lutade mig fram och gav honom en puss på kinden men han vände sig om så att mina läppar mötte honoms. Jag skrattade till han flinade belåtet. 

 

När vi kommit ner till stan efter en åktur öppnade Louis bildörren åt mig, jag steg ut och greppade hans hand. Vi gick lite framför Harry och Letty. Det var flera fans och reportrar som omringade oss. Vi alla skrev några autografer.

"Louis, Louis!" Ropade en reporter, Louis vände sig dit.

"Kommer du och Ariana gifta sig snart eller vad?" Sa reportern. Jag kände hur mina ögon blev större. Louis skrattade lite kort innan han harklade sig nervöst. 

"Det är nog inte planerat, men jag skulle värkligen kunna se en framtid med henne." Sa han och kollade på mig. Han log mot mig. Jag log tillbaka, alla fans som stod där började skrika när Louis sagt det han sa. 

"Ariana du är så vacker!" Ropade någon av fansen. Louis gick fram till fanet som sa det och gav henne en kram.

"Jag vet, hon är den jag älskar." Sa Louis och log mot mig igen. Sedan var vi tvugna att gå eftersom många mer fans dök upp på stället. Vi gick in till bion och kollade på Twilight i 3D. Jag kurade upp mig i Louis famn, han kysste min panna mjukt. Jag slöt trött mina ögon och somnade i mörkret.

__________________________________________________________________________________________________

Kommentera! :)

//Lovi~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovi & Sara - 4 maj 2014 10:31


  Once Joshua made his way out of the room I threw myself onto my bed, burying my head in the pillow, as I had done moments earlier. This seemed to be the only way I could kind of disappear from my own mind. I wasn't sure what was going on, but it...

Av Lovi & Sara - 23 april 2014 19:14


During the whole class I couldn't thing about anything else than the sign in my book, I catch Michael looking at me a few times as he was going to say something but he didn't. When the clock rang he jumped up from his seat next to me and almost r...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 19:52


  I made my way into the first class, biology. I sat down at the back of the classroom, beside I now had Savannah. I let out a small sigh as I searched around the room, already getting bored. At the corner of my eyes I saw a guy, he was snapping h...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 17:28


I woke up in my big king sized bed which was vine-red and very comfy, I opened my sleepy sea blue eyes as I scanned my big messy room. My room was full of books and pictures. The walls were a matching red and the ceiling was black. I loved the desig...

Av Lovi & Sara - 28 mars 2014 16:24


  I laid in my bed reading one of the many books stocked up beside my bed, I wasn't aware of what was happening around me. No I was in that world, the world where you don't have to worry about anything what so ever. I usually went I to that world,...

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Ovido - Quiz & Flashcards