magicnovels

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Lovi & Sara - 13 februari 2013 22:06

 

 

 

__________________________________________________________________________________________________

Jag kollade hur Richard släpades iväg från oss, från min vackra syster. Harry stod med sina nävar knytna och ett argt uttryck i ansiktet han kollade efter Richard. Jag höll om Letty och klappade henne löst på huvudet. Louis tog med sig Harry in till vardagsrummet och satte honom ner i soffan. Harry släppte äntligen taget av Richard och omfamnade sin gråtandes flickvän. Jag kurade upp mig i Louis famn, han kysste mig ömt på pannan.

"Vill ni kolla på en film?" Sa Liam för att bryta tystnaden. 

"Ja! Jag gör popcorn." Sa Niall och försvann ut i köket. Jag nickade och letade upp massa kuddar för att sätta framför Tv:en så man kunde gosa. Jag hittade också två mjuka puffar som jag satte ner på golvet. Louis, Harry och Zayn och Liam valde vilken film vi skulle kolla på. 

"Men jag tycker vi ska kolla på Toy Story!" Sa Liam.

"Nej, Liam vi kollar alltid på den." Suckade Zayn.

"Vad sägs om 2012?" Sa Louis. De andra nickade och satte sig till rätta. Medans Louis stoppade in filmen i DvD spelaren så hjälpte jag Niall med popcorn, chips, dricka och annat. Jag ställde ner allt på en bricka på bordet. Filmen startade och Louis satte sig i en av puffarna. Han greppade min handled och drog ner mig i den också. Jag fnittrade till medans jag satt i Louis famn. Jag och Louis kollade inte så mycket på filmen, vi lekte mest och kysstes. De andra märkte oss inte som tur var, de var så uppe i filmen. När filmen var slut så började jag känna mig hungrig.

"Är det nån annan än jag som är hungrig?" Frågade jag. Louis ställde sig frivilligt upp och gick med mig ut i köket. 

Jag tog fram en gryta, lite ingridienser och började laga köttgryta. Jag stoppade ner kött, morot, lök och annat i grytan medans Louis hjälpte till. Vi hade äntligen lagat klart maten och stoppade den i ugnen. 

"Kan någon hålla koll på grytan, den ska vara inne i 1 timme." Sa jag. Niall satt en stol framför ugnen och kollade på klockan. Jag och Louis skrattade åt honom. När ingen annan såg drog Louis med mig upp, vi smög in i vårt rum och kröp under täcket. Efter en timme av kyssar och annat ropade Niall att maten var färdig. Jag kände mig väldigt sömnig så jag somnade istället för att gå ner och äta.

 

Jag öppnade mina ögon och kände ett plötsligt behov av att kräkas. Jag sprang upp ur sängen och in till badrummet som fanns i sovrummet. Jag hörde någon komma in i badrummet, jag hade precis tvättat min mun när jag kände några starka armar omringa mig. Louis kysste mig på pannan.

"Jag tror inte du ska vara nära mig, jag är sjuk." Sa jag och böjde ner huvudet. Han satte sin hand under min haka och lyfte upp mitt huvud.

"Jag tänker vara med dig ändå." Sa han och kysste mig på kinden. Jag log svagt mot honom, han hjälpte mig tillbaka till sängen. Jag somnade igen. Efter någon timmes sömn öppnade jag mina ögon igen. Men nu kände jag mig inte alls sjuk? 'Konstigt..?' Tänkte jag. Jag gick upp ur sängen och satte på mig en av Louis t-shirtar. Sedan tog jag också på mig ett par mjukisshorts. Jag gick sedan ner för trappan och möttes av Letty. Hon sprang fram till mig och kramade mig hårt. Jag kramade henne virrigt tillbaka.

"Varför är alla så ledsna?" Sa jag förvirrat. Jag satte mig ner vid matbordet och började hungrigt äta av pannkakorna. Jag kände hur alla stirrade på mig. Jag vände mig sakta om.

"Vad är det?" Sa jag och kilade mig på huvudet. Louis satte sig ner brevid mig.

"Jag trodde du var sjuk..?" Sa han och kände på min panna. Jag skakade på huvudet.

"Det var nog bara något jag ätit igår.. eller så?" Sa jag och ryckte på axlarna. 'Vänta lite.. Jag har inte haft min mens än, den är försenad... Och jag kräktes på morgonen.." Jag släppte genast pannakorna jag höll i och sprang upp på rummet igen, jag letade igenom alla våra saker och hittade ett gravidstest. Jag gjorde det och väntade några minuter. Ifall den visade blått var jag gravid. Den visade blått klart och tydligt. Louis bankade på dörren.

"Vad är det Ariana?" Sa han oroligt. Jag öppnade dörren och kollade upp på honom med stora ögon. 

"Jag tror jag är gravid." Sa jag. Han tappade andan. Sedan log han jätte stort och kysste mig på munnen.

Jag stod bara där fastfrusen i marken, det var inte att jag var glad att jag var gravid det var bara att det var så plötsligt. 'Vad ska hända nu då?'

__________________________________________________________________________________________________

Kapitel 23 klart, wow Ariana är gravid! :o

Kommentera :)

// Lovi ~

 

Av Lovi & Sara - 13 februari 2013 21:44

Vi satte oss på golvet och jag satte mig bredvid Harry.
"Okej, den som får flaskan på sig måste kyssa den som är på höger sida av sig." Sa Harry och flinade, jag slog honom lätt på armen och suckade. Harry snurrade flaskan och den stannade på Ariana hon kollade runt lite sen kom hon på att Louis satt bredvid henne, hon gav honom en lång kyss.
"Det där var ju tråkigt." Muttrade Harry.
Ari och Louis skrattade åt honom. Ariana började gäspa hon verkade trött, Louis masserade hennes rygg. Han bar upp Ariana i brudställning, jag började fnittra hysteriskt då kysste Harry mig för att jag skulle vara tyst. När vi äntligen slutade kyssas då var Louis och Ariana borta, vi andra fortsatte med spelet.
"Den som får flaskan på sig måste krama Niall." Sa Liam och log. Han snurrade på flaskan och den kom på mig.
"Yay.. Horan hug!" Sa jag och gick fram till Niall och fick en riktig Horan Hug. Plötsligt hörde vi Arianas röst från övervåningen hon stönade..

"OMG! Jag kan inte tro det, haha." Sa jag och börjadeskratta hysterisk vi alla började skratta hysteriskt och vi kunde inte stoppa oss själva.
"Jag är trött, jag ska sova." Sa jag när jag äntligen hade slutat skratta.
"Vi går och sover då." Konstaterade Zayn och vi alla gick till sina rum, Harry följde med mig fram till min sovrums dörr jag gav han en lång varm godnatt kyss. Och jag gick in i mitt sovrum och la mig på min säng.

Jag vaknade rätt tidigt på morgonen jag klev upp från sängen och gick till badrummet och tvättade ansiktet. Jag gick ner till köket och fixade en delikat kaffe, då kände jag att någon kramade mig bakifrån jag vände mig om och fick en varm kyss av Harry.
"Godmorgon älskling." Sa jag och log mot honom.
"Godmorgon sötnos." Sa han gulligt och kysste mig igen, då hörde jag Louis harkla. Och vi slutade kyssas.
"Oj, öh godmorgon." Sa jag och gick fram till Ariana och gav henne en kram hon kramade mig tillbaka och log. När killarna höll på prata passade jag på att fråga Ariana en sak. Jag drog henne till kylskåpet och flinade mothenne.
"Vad gjorde du och Louis igår natt?" Frågade jag och flinade.
"Hurså?" Frågade hon och bet sig i läppen.
"Jo, man hörde.. Ganska mycket." Sa jag och skrattade i slutet. Louis och Harry kollade år vårt håll, Ariana gav mig en smäll på armen. Killarna började skratta.
"Kan någon väcka de andra killarna? Vi ska till studion snart." Sa Ariana för att byta samtalsämne.
"Okej, jag gör det." Sa Harry och gick upp för att väcka de andra, jag och Ariana gick upp för att byta om.

När jag kom in i mitt rum gick jag fram till min garderob för att hitta några kläder. Till slut hittade jag det jag letade efter, jag tog på mig min svarta magtröja och mina mörkblåa jeans. Jag gick fram till mitt sminkbord och sminkade mig sen gjorde jag en vattenfallsfläta. Sen tog jag på mig mitt Mussepig halsband och sen mina svarta örnhängen. Jag tog på mig mina svarta sneakers sen tog på mig min gråa keps och gick ner. Zayn satt på soffan när han såg mig gick han upp och kom fram till mig och log.
"Wow tjejen, du harstil." Sa han och log.
" Haha.. Tack du med." Sa jag och gav han en kram. Sen kom de andra och vi åkte mot studion. Vi var äntligen framme och vi alla klev ur bilen när vi kom in stod vår manager i korridoren som alltid.
"Hej killar och tjejer." Sa han glatt.
"Hej, snälla säg vad överraskningen är jag orkar inte vänta mer!" Sa Ari och började hoppa upp och ner, 'Vad pratar hon om?' Tänkte jag. Han skrattade och ledde oss till ett annat rum han sa att vi ska sitta på soffan. Då delades väggen och bakom väggen var det massa skrikande fans i stolar. Vi var nu på en scen och skulle sjunga för fansen jag och Niall skulle spela gitarr. Äntligen när vi hade spelat klart fick vi sitta vid ett bord och skriva autografer, en tjej gav Ariana en gullig vit nalle. Efter några timmar blev vi klara med autograferna och fick gå hem. Jag kastade mig på den mjuka soffan i vardagsrummet och Harry satte sig bredvid mig. Då ringde det på dörren jag gick upp för att öppna, när jag öppnade dörren kunde jag inte tromina ögon. Det var Richard.
"Vad fan gör du här?" Sa jag argt
"Jag ska träffa min babe!" Sa han och flinade läskigt mot mig.
"Lett-... RICHARD!?" Skrek Ariana då sprang Harry fram till dörren.
"Vem är det här?" Sa han lite argt.
"Ri-.. Det är Richard!" Sa jag med tårar i ögonen. Harry gav Richard ett slag i ansiktet och innan vi kunde fatta nått bråkade Richard och Harry.
"LOUIS!" Skrek Ariana och Louis sprang ner från trappan och såg alltihop han slet bort Richard från Harry. Då kom de andra ner och dem blev skräckslagna dem hjälpte till och kastade ut Richard. Äntligen kom livvakterna och tog Richard.

Kapitel 22 är äntligen klar! Det blev lite spänning hoppas ni gillar det! Lovi skriver mer snart!

~~Sara~~

Av Lovi & Sara - 13 februari 2013 16:33

 

 

__________________________________________________________________________________________________

Jag satt med rak rygg på golvet i skräddarställning brevid Louis. Han höll i min hand med sin hand, Harry greppade flaskan som låg i mitten av golvet. Vi körde snurra flaskan, kanske barnsligt men strunt i det.

"Okej, den som får flaskan på sin denna gången måste kyssa den som är på höger sida av sig." Flinade Harry. Letty slog till honom på armen och suckade åt honom. Jag fnittarde till när Louis drog upp mig intill honom. Harry snurrade flaskan och den stannade på mig. Jag tittade runt, sen kom jag på att Louis satt på min högra sida. Så jag gav honom en lång varm kyss. Harry muttrade något om 'Det där var ju tråkigt' jag skrattade bara åt honom. Det gjorde Louis också. Jag gäspade trött och letade efter min mobil på golvet. Jag greppade den och kollade på skärmen, klockan visade 00:43. Louis masserade min rygg och jag kände hur mina ögonlock blev tunga.

"Ska vi ta detta där uppe?" Viskade Louis i mitt öra. Jag vände mig om och flinade mot honom, han bar mig i brudställning. Letty började fnittra hysteriskt så Harry kysste henne. Jag log mot dem innan jag och Louis bar iväg mot övervåningen. När vi kom in i rummet stängde Louis dörren och la mig ner på sängen. Jag drog ner honom på sängen och satte mig över honom. Han log mystiskt mot mig. 

"Jag älskar dig." Viskade jag i hans öra medans jag la mig ner brevid honom istället. Jag drog av mig mina kläder så jag låg bara i underkläder. Han kysste mig på munnen, först en snabb kyss. Sedan lite mer intensivt, jag drog av honom hans tröja och började dra med mina händer över hans vältänade mage. Han gav ifrån sig ett skratt, jag log mot honom. 

"Jag älskar dig Ariana." Viskade han tillbaka i mitt öra, jag kysste honom på hans kind på hans käke och under örat. Han drog upp mig så vi var i ögonhöjd. Sedan började han kyssa mig, jag besvarade kyssen intensivt. Efter det hände det mer och mer saker.

 

På morgonen öppnade jag mina ögon för att se Louis stirra på mig. Han gav mig ett gulligt leende. 

"Godmorgon min skönhet." Sa han och log igen. Jag log tillbaka. 

"Godmorgon." Sa jag och gav honom en kyss på läpparna. 

"Det var trevligt igår kväll." Sa han och flinade, jag nickade med ett leende. 

"Det måste vi göra om." Sa jag och drog på mig hans t-shirt. 

"Definitivt." Sa han och blinkade med ena ögat. Jag fnittade åt honom, sedan gick jag fram till gaderoben och drog ut ett par jeans-shorts. Jag drog på mig shortsen och lät håret hänga på varsinn sida av mina axlar. Louis tog på sig ett par mjukisbyxor och greppade mina höfter. Han drog mig intill sig och vi kramades. När vi slutat kramas tog han på sig en tröja och vi gick ner för att äta frukost. Plötsligt började min mobil vibrera hysteriskt, jag sprang fram till nattduks bordet och plockade upp mobilen. Jag förde mobilen mot örat.

"Hallå?" Sa jag medans Louis försökte dra av mig t-shirten. Han flinade när jag slog till hans hand.

"Hej, det är er manager. Kan ni ta och komma till studion idag klockan 08:00?" Jag kollade på klockan den visade 07:02. Jag klickade upp samtalet igen.

"Vi kommer, vad ska vi göra?" Sa jag ivrigt.

"Det är en överraskning!" Sa vår manager. Jag suckade otåligt.

"Okej. Ses klockan 8!" Sa jag och la på. Louis greppade min midja igen. Men innan han kunde göra något mer kysste jag honom på läpparna med tungan. Han släppte mig och jag log mto hans läppar. Vi slutade kyssas och han flinade.

"Vi måste gå ner nu och äta, vi ska till studion klockan 8." Sa jag och han nickade. Jag och Louis gick hand i hand ner till köket där Harry och Letty stod och kysstes. Louis harklade sig och de slutade kyssas. 

"Oj, öh.. Godmorgon!" Sa Letty och gick fram till mig med en kram. Jag kramade tillbaka och log mot henne. 

Louis och Harry började prata lite, då drog Letty med mig mot kylskåpet. Hon flinade mot mig, jag höjde ögonbrynen förvånat. 

"Vad gjorde du och Louis igår natt?" Sa hon med ett flin. Jag kände hur mina kinder hettade. 

"Hurså?" Sa jag bet mig i läppen.

"Jo, man hörde.. Ganska mycket.." Sa hon men det sista skrattade hon. Louis och Harry kollade åt vårt håll. Jag gav Letty en smäll på armen, bara på låtsas men jag var ändå generad. Louis och Harry började skratta. 

"Kan någon väcka de andra killarna vi ska till studion snart." Konstaterade jag.

"Okej, jag gör det." Sa Harry och gick upp för att väcka de andra, då gick jag och Letty för att byta om. 

 

När jag bytt om till en rosa klänning med en vit rand längre ner på den och ett par vita klackskor med snören. Sedan ett par örhängen som var två rosetter - äkta diamanter. Sedan plattade jag mitt hår och gjorde en fiskbensfläta runt huvudet. Det blev väldigt snyggt, jag tog också på lite rouge och mascara sedan gick jag ut ur rummet.

 

Vi var alla klara och satt nu i limosinen påväg mot studion. 'Jag undrar vad överraskningen är..?' Tänkte jag och gosade upp mig med Louis. Han la sin arm runt min kropp och kysste min panna. Efter en stunds prat och åktur var vi äntligen framme vid studion. En av våra livvakter öppnade dörren åt oss. Först klev Niall ut, sedan Zayn och därefter Louis han hjälpte sedan mig ut. Efter oss kom Liam, Harry och letty. Våran manager mötte oss i korridoren som vanligt. 

"Hej killar och tjejer!" Sa han glatt.

"Hej, snälla säg vad överraskningen är jag orkar inte vänta mer." Sa jag och hoppade upp och ner. Han skrattade till men ledde oss sedan till ett av rummen. Han sa åt oss att sätta oss i soffan och vänta. Plötsligt delades väggen och bakom väggen var det massa skrikande fans i stolar. Vi var nu på en scen och vi skulle sjunga för fansen. Jag fick ett headset tillsammans med de andra killarna, Niall och Letty spelade också gittar. 

"Wow, detta var värkligen en överraskning!" Ropade Louis för att överrösta fansen, de började skrika ännu mer när en av killarnas låtar började spelas. Vi sjöng med, jag hade fått ett eget solo i låten så jag sjöng det sen var det några mer låtar vi skulle sjunga. Efter vi sjungit klart, och i Lettys fall spelat klart skulle vi ha en signering. Vi satt på stolar framför ett bord, rummet var fullt med folk. Paul stod i ena sida av bordet för att ta emot fansens saker, ett fan med brunthår i tofs och stora gröna ögon stod nu framför mig och Louis.

"Hej, Ariana. Denna är till dig." Sa hon och gav mig en stor vit nalle björn. Jag log mot henne.

"Aww, vad snällt. Jag tog hennes skriva och signerade den sedan gav jag henne en extra autograf på armen. Hon gick leendes där ifrån och fler fans strömmade på. 

__________________________________________________________________________________________________

Sådär, kommentera kanske? :) Lite längre kapitel nu va?

//Lovi ~

Av Lovi & Sara - 13 februari 2013 16:13

Jag gick in i mitt rum för att byta kläder, jag tog fram min rosa topp. Mina vita korta kofta och sen min sönder rivna byxor. Jag tog på mig mina svarta klackskor. Jag gick fram till spegeln och kollade på mitt smink, det var perfekt. Jag tog av mig dem silvriga örhängena och tog på mig mina andra guld färgade örhängen. Sen tog jag min scarf och min stora bruna väska jag la i lite saker som läppglans parfym och min mobil.

När jag gick ut stod Harry vid min dörr, jag gav han en mjuk kram och han hade sina händer runt min midja vi kramades en stund. Plötsligt såg jag Ariana kolla upp mot oss och le. Jag sprang ner med ett stort leende.

"Vart är Louis?" Frågade jag och Harry slöt sig upp bredvid mig, hon pekade bakom oss och Louis hade precis kommit ner han satte på sig sina solglasögon med ett leende.
"Är ni redo att åka?" Sa han och visade upp bilnycklarna. Ariana sprang fram till honom och han tog tag i hennes midja med sin lediga arm och vi gick ut. Paul och några andra livvakter var tvungna atthjälpa oss ut, Ariana satte sig på passagerar sätet bredvid Louis som körde jag och Harry satte oss i baksätet med ett fnitter. Och vi började kyssas.

"Vart ska vi åka först?" Frågade Louis och startade motorn, jag kände att Ariana kollade på oss men hon vände sig om snabbt. Sen hörde jag henne fnittra.
"Vi kan åka till stan?" Förslog hon.

Vi var äntligen framme i stan och vi klev ur bilen, Ariana och Louis gick lite framför oss. Jag och Harry gick hand i hand bakom dem då kom det flera fans och reportrar och omringade oss. Vi alla skrev autografer och svarade på några frågor.

"Louis, Louis kommer du och Ariana gifta er snart? Eller vad?" Sa plötsligt en reporter jag och Harry kollade dit direkt.
"Det är nog inte planerat, men jag skulle verkligen se en framtid med henne." Sa han förvånat jag och Harry kunde inte tro våra öron vi kollade på dem med stora ögon och det verkade inte som att det bara var vi som blev chockade alla fans började skrika och det blev rena kaoset. Sen var vi tvungna att gåeftersom det kom mera fans, vi gick in i bion och kollade på Twilight i 3D. Vi gick in och satte oss på våra platser jag satte mig alldeles intill Harry och han tog min hand. Under filmen satt jag och Harry kysstes men vi kollade också på filmen. När filmen var klar gick vi lite runt i köpcentret.

"Det börjar bli mörkt nu ska vi inte åka hem?" Frågade jag och log.
"Jo, vi åker hem nu jag är rätt trött." Sa Ariana, hon såg verkligen trött ut.
"Okej vi åker då." Sa Louis och vi var på väg hem. När vi kom hem satt Niall ,Liam och Zayn på soffan och pratade. Vi gick och satte oss bredvid dem och började prata om hur allas dag hade varit, sen bestämde vi att vi ska spela 'Snurra flaskan!'

20 är klar hoppas ni gillar det kommentera gärna! Lovi skriver mer sen! Kram! =D

~~Sara~~

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Ovido - Quiz & Flashcards