magicnovels

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Kapitel 20 - Spin the bottle!

Av Lovi & Sara - 13 februari 2013 16:13

Jag gick in i mitt rum för att byta kläder, jag tog fram min rosa topp. Mina vita korta kofta och sen min sönder rivna byxor. Jag tog på mig mina svarta klackskor. Jag gick fram till spegeln och kollade på mitt smink, det var perfekt. Jag tog av mig dem silvriga örhängena och tog på mig mina andra guld färgade örhängen. Sen tog jag min scarf och min stora bruna väska jag la i lite saker som läppglans parfym och min mobil.

När jag gick ut stod Harry vid min dörr, jag gav han en mjuk kram och han hade sina händer runt min midja vi kramades en stund. Plötsligt såg jag Ariana kolla upp mot oss och le. Jag sprang ner med ett stort leende.

"Vart är Louis?" Frågade jag och Harry slöt sig upp bredvid mig, hon pekade bakom oss och Louis hade precis kommit ner han satte på sig sina solglasögon med ett leende.
"Är ni redo att åka?" Sa han och visade upp bilnycklarna. Ariana sprang fram till honom och han tog tag i hennes midja med sin lediga arm och vi gick ut. Paul och några andra livvakter var tvungna atthjälpa oss ut, Ariana satte sig på passagerar sätet bredvid Louis som körde jag och Harry satte oss i baksätet med ett fnitter. Och vi började kyssas.

"Vart ska vi åka först?" Frågade Louis och startade motorn, jag kände att Ariana kollade på oss men hon vände sig om snabbt. Sen hörde jag henne fnittra.
"Vi kan åka till stan?" Förslog hon.

Vi var äntligen framme i stan och vi klev ur bilen, Ariana och Louis gick lite framför oss. Jag och Harry gick hand i hand bakom dem då kom det flera fans och reportrar och omringade oss. Vi alla skrev autografer och svarade på några frågor.

"Louis, Louis kommer du och Ariana gifta er snart? Eller vad?" Sa plötsligt en reporter jag och Harry kollade dit direkt.
"Det är nog inte planerat, men jag skulle verkligen se en framtid med henne." Sa han förvånat jag och Harry kunde inte tro våra öron vi kollade på dem med stora ögon och det verkade inte som att det bara var vi som blev chockade alla fans började skrika och det blev rena kaoset. Sen var vi tvungna att gåeftersom det kom mera fans, vi gick in i bion och kollade på Twilight i 3D. Vi gick in och satte oss på våra platser jag satte mig alldeles intill Harry och han tog min hand. Under filmen satt jag och Harry kysstes men vi kollade också på filmen. När filmen var klar gick vi lite runt i köpcentret.

"Det börjar bli mörkt nu ska vi inte åka hem?" Frågade jag och log.
"Jo, vi åker hem nu jag är rätt trött." Sa Ariana, hon såg verkligen trött ut.
"Okej vi åker då." Sa Louis och vi var på väg hem. När vi kom hem satt Niall ,Liam och Zayn på soffan och pratade. Vi gick och satte oss bredvid dem och började prata om hur allas dag hade varit, sen bestämde vi att vi ska spela 'Snurra flaskan!'

20 är klar hoppas ni gillar det kommentera gärna! Lovi skriver mer sen! Kram! =D

~~Sara~~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovi & Sara - 4 maj 2014 10:31


  Once Joshua made his way out of the room I threw myself onto my bed, burying my head in the pillow, as I had done moments earlier. This seemed to be the only way I could kind of disappear from my own mind. I wasn't sure what was going on, but it...

Av Lovi & Sara - 23 april 2014 19:14


During the whole class I couldn't thing about anything else than the sign in my book, I catch Michael looking at me a few times as he was going to say something but he didn't. When the clock rang he jumped up from his seat next to me and almost r...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 19:52


  I made my way into the first class, biology. I sat down at the back of the classroom, beside I now had Savannah. I let out a small sigh as I searched around the room, already getting bored. At the corner of my eyes I saw a guy, he was snapping h...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 17:28


I woke up in my big king sized bed which was vine-red and very comfy, I opened my sleepy sea blue eyes as I scanned my big messy room. My room was full of books and pictures. The walls were a matching red and the ceiling was black. I loved the desig...

Av Lovi & Sara - 28 mars 2014 16:24


  I laid in my bed reading one of the many books stocked up beside my bed, I wasn't aware of what was happening around me. No I was in that world, the world where you don't have to worry about anything what so ever. I usually went I to that world,...

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Ovido - Quiz & Flashcards