magicnovels

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Kapitel 21 - You did?

Av Lovi & Sara - 13 februari 2013 16:33

 

 

__________________________________________________________________________________________________

Jag satt med rak rygg på golvet i skräddarställning brevid Louis. Han höll i min hand med sin hand, Harry greppade flaskan som låg i mitten av golvet. Vi körde snurra flaskan, kanske barnsligt men strunt i det.

"Okej, den som får flaskan på sin denna gången måste kyssa den som är på höger sida av sig." Flinade Harry. Letty slog till honom på armen och suckade åt honom. Jag fnittarde till när Louis drog upp mig intill honom. Harry snurrade flaskan och den stannade på mig. Jag tittade runt, sen kom jag på att Louis satt på min högra sida. Så jag gav honom en lång varm kyss. Harry muttrade något om 'Det där var ju tråkigt' jag skrattade bara åt honom. Det gjorde Louis också. Jag gäspade trött och letade efter min mobil på golvet. Jag greppade den och kollade på skärmen, klockan visade 00:43. Louis masserade min rygg och jag kände hur mina ögonlock blev tunga.

"Ska vi ta detta där uppe?" Viskade Louis i mitt öra. Jag vände mig om och flinade mot honom, han bar mig i brudställning. Letty började fnittra hysteriskt så Harry kysste henne. Jag log mot dem innan jag och Louis bar iväg mot övervåningen. När vi kom in i rummet stängde Louis dörren och la mig ner på sängen. Jag drog ner honom på sängen och satte mig över honom. Han log mystiskt mot mig. 

"Jag älskar dig." Viskade jag i hans öra medans jag la mig ner brevid honom istället. Jag drog av mig mina kläder så jag låg bara i underkläder. Han kysste mig på munnen, först en snabb kyss. Sedan lite mer intensivt, jag drog av honom hans tröja och började dra med mina händer över hans vältänade mage. Han gav ifrån sig ett skratt, jag log mot honom. 

"Jag älskar dig Ariana." Viskade han tillbaka i mitt öra, jag kysste honom på hans kind på hans käke och under örat. Han drog upp mig så vi var i ögonhöjd. Sedan började han kyssa mig, jag besvarade kyssen intensivt. Efter det hände det mer och mer saker.

 

På morgonen öppnade jag mina ögon för att se Louis stirra på mig. Han gav mig ett gulligt leende. 

"Godmorgon min skönhet." Sa han och log igen. Jag log tillbaka. 

"Godmorgon." Sa jag och gav honom en kyss på läpparna. 

"Det var trevligt igår kväll." Sa han och flinade, jag nickade med ett leende. 

"Det måste vi göra om." Sa jag och drog på mig hans t-shirt. 

"Definitivt." Sa han och blinkade med ena ögat. Jag fnittade åt honom, sedan gick jag fram till gaderoben och drog ut ett par jeans-shorts. Jag drog på mig shortsen och lät håret hänga på varsinn sida av mina axlar. Louis tog på sig ett par mjukisbyxor och greppade mina höfter. Han drog mig intill sig och vi kramades. När vi slutat kramas tog han på sig en tröja och vi gick ner för att äta frukost. Plötsligt började min mobil vibrera hysteriskt, jag sprang fram till nattduks bordet och plockade upp mobilen. Jag förde mobilen mot örat.

"Hallå?" Sa jag medans Louis försökte dra av mig t-shirten. Han flinade när jag slog till hans hand.

"Hej, det är er manager. Kan ni ta och komma till studion idag klockan 08:00?" Jag kollade på klockan den visade 07:02. Jag klickade upp samtalet igen.

"Vi kommer, vad ska vi göra?" Sa jag ivrigt.

"Det är en överraskning!" Sa vår manager. Jag suckade otåligt.

"Okej. Ses klockan 8!" Sa jag och la på. Louis greppade min midja igen. Men innan han kunde göra något mer kysste jag honom på läpparna med tungan. Han släppte mig och jag log mto hans läppar. Vi slutade kyssas och han flinade.

"Vi måste gå ner nu och äta, vi ska till studion klockan 8." Sa jag och han nickade. Jag och Louis gick hand i hand ner till köket där Harry och Letty stod och kysstes. Louis harklade sig och de slutade kyssas. 

"Oj, öh.. Godmorgon!" Sa Letty och gick fram till mig med en kram. Jag kramade tillbaka och log mot henne. 

Louis och Harry började prata lite, då drog Letty med mig mot kylskåpet. Hon flinade mot mig, jag höjde ögonbrynen förvånat. 

"Vad gjorde du och Louis igår natt?" Sa hon med ett flin. Jag kände hur mina kinder hettade. 

"Hurså?" Sa jag bet mig i läppen.

"Jo, man hörde.. Ganska mycket.." Sa hon men det sista skrattade hon. Louis och Harry kollade åt vårt håll. Jag gav Letty en smäll på armen, bara på låtsas men jag var ändå generad. Louis och Harry började skratta. 

"Kan någon väcka de andra killarna vi ska till studion snart." Konstaterade jag.

"Okej, jag gör det." Sa Harry och gick upp för att väcka de andra, då gick jag och Letty för att byta om. 

 

När jag bytt om till en rosa klänning med en vit rand längre ner på den och ett par vita klackskor med snören. Sedan ett par örhängen som var två rosetter - äkta diamanter. Sedan plattade jag mitt hår och gjorde en fiskbensfläta runt huvudet. Det blev väldigt snyggt, jag tog också på lite rouge och mascara sedan gick jag ut ur rummet.

 

Vi var alla klara och satt nu i limosinen påväg mot studion. 'Jag undrar vad överraskningen är..?' Tänkte jag och gosade upp mig med Louis. Han la sin arm runt min kropp och kysste min panna. Efter en stunds prat och åktur var vi äntligen framme vid studion. En av våra livvakter öppnade dörren åt oss. Först klev Niall ut, sedan Zayn och därefter Louis han hjälpte sedan mig ut. Efter oss kom Liam, Harry och letty. Våran manager mötte oss i korridoren som vanligt. 

"Hej killar och tjejer!" Sa han glatt.

"Hej, snälla säg vad överraskningen är jag orkar inte vänta mer." Sa jag och hoppade upp och ner. Han skrattade till men ledde oss sedan till ett av rummen. Han sa åt oss att sätta oss i soffan och vänta. Plötsligt delades väggen och bakom väggen var det massa skrikande fans i stolar. Vi var nu på en scen och vi skulle sjunga för fansen. Jag fick ett headset tillsammans med de andra killarna, Niall och Letty spelade också gittar. 

"Wow, detta var värkligen en överraskning!" Ropade Louis för att överrösta fansen, de började skrika ännu mer när en av killarnas låtar började spelas. Vi sjöng med, jag hade fått ett eget solo i låten så jag sjöng det sen var det några mer låtar vi skulle sjunga. Efter vi sjungit klart, och i Lettys fall spelat klart skulle vi ha en signering. Vi satt på stolar framför ett bord, rummet var fullt med folk. Paul stod i ena sida av bordet för att ta emot fansens saker, ett fan med brunthår i tofs och stora gröna ögon stod nu framför mig och Louis.

"Hej, Ariana. Denna är till dig." Sa hon och gav mig en stor vit nalle björn. Jag log mot henne.

"Aww, vad snällt. Jag tog hennes skriva och signerade den sedan gav jag henne en extra autograf på armen. Hon gick leendes där ifrån och fler fans strömmade på. 

__________________________________________________________________________________________________

Sådär, kommentera kanske? :) Lite längre kapitel nu va?

//Lovi ~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovi & Sara - 4 maj 2014 10:31


  Once Joshua made his way out of the room I threw myself onto my bed, burying my head in the pillow, as I had done moments earlier. This seemed to be the only way I could kind of disappear from my own mind. I wasn't sure what was going on, but it...

Av Lovi & Sara - 23 april 2014 19:14


During the whole class I couldn't thing about anything else than the sign in my book, I catch Michael looking at me a few times as he was going to say something but he didn't. When the clock rang he jumped up from his seat next to me and almost r...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 19:52


  I made my way into the first class, biology. I sat down at the back of the classroom, beside I now had Savannah. I let out a small sigh as I searched around the room, already getting bored. At the corner of my eyes I saw a guy, he was snapping h...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 17:28


I woke up in my big king sized bed which was vine-red and very comfy, I opened my sleepy sea blue eyes as I scanned my big messy room. My room was full of books and pictures. The walls were a matching red and the ceiling was black. I loved the desig...

Av Lovi & Sara - 28 mars 2014 16:24


  I laid in my bed reading one of the many books stocked up beside my bed, I wasn't aware of what was happening around me. No I was in that world, the world where you don't have to worry about anything what so ever. I usually went I to that world,...

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Ovido - Quiz & Flashcards