magicnovels

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Kapitel 22 - What are you doing here?

Av Lovi & Sara - 13 februari 2013 21:44

Vi satte oss på golvet och jag satte mig bredvid Harry.
"Okej, den som får flaskan på sig måste kyssa den som är på höger sida av sig." Sa Harry och flinade, jag slog honom lätt på armen och suckade. Harry snurrade flaskan och den stannade på Ariana hon kollade runt lite sen kom hon på att Louis satt bredvid henne, hon gav honom en lång kyss.
"Det där var ju tråkigt." Muttrade Harry.
Ari och Louis skrattade åt honom. Ariana började gäspa hon verkade trött, Louis masserade hennes rygg. Han bar upp Ariana i brudställning, jag började fnittra hysteriskt då kysste Harry mig för att jag skulle vara tyst. När vi äntligen slutade kyssas då var Louis och Ariana borta, vi andra fortsatte med spelet.
"Den som får flaskan på sig måste krama Niall." Sa Liam och log. Han snurrade på flaskan och den kom på mig.
"Yay.. Horan hug!" Sa jag och gick fram till Niall och fick en riktig Horan Hug. Plötsligt hörde vi Arianas röst från övervåningen hon stönade..

"OMG! Jag kan inte tro det, haha." Sa jag och börjadeskratta hysterisk vi alla började skratta hysteriskt och vi kunde inte stoppa oss själva.
"Jag är trött, jag ska sova." Sa jag när jag äntligen hade slutat skratta.
"Vi går och sover då." Konstaterade Zayn och vi alla gick till sina rum, Harry följde med mig fram till min sovrums dörr jag gav han en lång varm godnatt kyss. Och jag gick in i mitt sovrum och la mig på min säng.

Jag vaknade rätt tidigt på morgonen jag klev upp från sängen och gick till badrummet och tvättade ansiktet. Jag gick ner till köket och fixade en delikat kaffe, då kände jag att någon kramade mig bakifrån jag vände mig om och fick en varm kyss av Harry.
"Godmorgon älskling." Sa jag och log mot honom.
"Godmorgon sötnos." Sa han gulligt och kysste mig igen, då hörde jag Louis harkla. Och vi slutade kyssas.
"Oj, öh godmorgon." Sa jag och gick fram till Ariana och gav henne en kram hon kramade mig tillbaka och log. När killarna höll på prata passade jag på att fråga Ariana en sak. Jag drog henne till kylskåpet och flinade mothenne.
"Vad gjorde du och Louis igår natt?" Frågade jag och flinade.
"Hurså?" Frågade hon och bet sig i läppen.
"Jo, man hörde.. Ganska mycket." Sa jag och skrattade i slutet. Louis och Harry kollade år vårt håll, Ariana gav mig en smäll på armen. Killarna började skratta.
"Kan någon väcka de andra killarna? Vi ska till studion snart." Sa Ariana för att byta samtalsämne.
"Okej, jag gör det." Sa Harry och gick upp för att väcka de andra, jag och Ariana gick upp för att byta om.

När jag kom in i mitt rum gick jag fram till min garderob för att hitta några kläder. Till slut hittade jag det jag letade efter, jag tog på mig min svarta magtröja och mina mörkblåa jeans. Jag gick fram till mitt sminkbord och sminkade mig sen gjorde jag en vattenfallsfläta. Sen tog jag på mig mitt Mussepig halsband och sen mina svarta örnhängen. Jag tog på mig mina svarta sneakers sen tog på mig min gråa keps och gick ner. Zayn satt på soffan när han såg mig gick han upp och kom fram till mig och log.
"Wow tjejen, du harstil." Sa han och log.
" Haha.. Tack du med." Sa jag och gav han en kram. Sen kom de andra och vi åkte mot studion. Vi var äntligen framme och vi alla klev ur bilen när vi kom in stod vår manager i korridoren som alltid.
"Hej killar och tjejer." Sa han glatt.
"Hej, snälla säg vad överraskningen är jag orkar inte vänta mer!" Sa Ari och började hoppa upp och ner, 'Vad pratar hon om?' Tänkte jag. Han skrattade och ledde oss till ett annat rum han sa att vi ska sitta på soffan. Då delades väggen och bakom väggen var det massa skrikande fans i stolar. Vi var nu på en scen och skulle sjunga för fansen jag och Niall skulle spela gitarr. Äntligen när vi hade spelat klart fick vi sitta vid ett bord och skriva autografer, en tjej gav Ariana en gullig vit nalle. Efter några timmar blev vi klara med autograferna och fick gå hem. Jag kastade mig på den mjuka soffan i vardagsrummet och Harry satte sig bredvid mig. Då ringde det på dörren jag gick upp för att öppna, när jag öppnade dörren kunde jag inte tromina ögon. Det var Richard.
"Vad fan gör du här?" Sa jag argt
"Jag ska träffa min babe!" Sa han och flinade läskigt mot mig.
"Lett-... RICHARD!?" Skrek Ariana då sprang Harry fram till dörren.
"Vem är det här?" Sa han lite argt.
"Ri-.. Det är Richard!" Sa jag med tårar i ögonen. Harry gav Richard ett slag i ansiktet och innan vi kunde fatta nått bråkade Richard och Harry.
"LOUIS!" Skrek Ariana och Louis sprang ner från trappan och såg alltihop han slet bort Richard från Harry. Då kom de andra ner och dem blev skräckslagna dem hjälpte till och kastade ut Richard. Äntligen kom livvakterna och tog Richard.

Kapitel 22 är äntligen klar! Det blev lite spänning hoppas ni gillar det! Lovi skriver mer snart!

~~Sara~~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovi & Sara - 4 maj 2014 10:31


  Once Joshua made his way out of the room I threw myself onto my bed, burying my head in the pillow, as I had done moments earlier. This seemed to be the only way I could kind of disappear from my own mind. I wasn't sure what was going on, but it...

Av Lovi & Sara - 23 april 2014 19:14


During the whole class I couldn't thing about anything else than the sign in my book, I catch Michael looking at me a few times as he was going to say something but he didn't. When the clock rang he jumped up from his seat next to me and almost r...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 19:52


  I made my way into the first class, biology. I sat down at the back of the classroom, beside I now had Savannah. I let out a small sigh as I searched around the room, already getting bored. At the corner of my eyes I saw a guy, he was snapping h...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 17:28


I woke up in my big king sized bed which was vine-red and very comfy, I opened my sleepy sea blue eyes as I scanned my big messy room. My room was full of books and pictures. The walls were a matching red and the ceiling was black. I loved the desig...

Av Lovi & Sara - 28 mars 2014 16:24


  I laid in my bed reading one of the many books stocked up beside my bed, I wasn't aware of what was happening around me. No I was in that world, the world where you don't have to worry about anything what so ever. I usually went I to that world,...

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Ovido - Quiz & Flashcards