magicnovels

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Lovi & Sara - 14 februari 2013 22:38

Jag stod och kollade med mina tårfyllda ögon hur Richard släpades ut jag grät så mycket, jag kunde inte hjälpa mig själv. Ariana höll om mig, sen kom Harry och kramade om mig, Ari gick fram till Louis jag och Harry stod mitt i vardagsrummet och kramades jag fortsätte gråta jag kunde inte sluta.


"Vill ni kolla på en film?" Sa Liam för att bryta tystnaden.
"Ja, jag gör popcorn." Sa Niall och gick in i köket. Jag gick upp i mitt rum och bytte om till nåt avslappnande.
Jag tog på mig min vita magtröja och min svart-vita byxor, jag fixade till mitt förstörda smink och kammade mitt hår så det blev platt. Jag tog min mobil och gick ner de hade satt på 2012 filmen jag satte mig bredvid Harry på soffan och vi kysstes en liten stund.


"Är det nån annan än jag som är hungrig?" Frågade Ariana när filmen var slut. Louis och Ariana gick in till köket och började laga mat vi andra satt kvar på soffan och småpratade.
"Kan någon hålla koll på grytan?" Sa Ariana, Niall nickade och togfram en stol och satte sig vid ugnen. Jag skrattade lite sen började jag och Harry gosa med varandra och kysstes.


"Grytan är klar!" Ropade Niall och vi gick upp men Louis och Ariana kom inte ner så vi andra började äta.
"Mm.. Det var jätte gott." Sa Zayn och log.
"Vi får tacka Louis och Ariana för det."Sa Niall och log tillbaka mot honom. När vi hade ätit klart hjälpte jag till med disken sen sprang jag upp till mitt rum, jag började komma ihåg hela dagen och Richard jag kände mig väldigt ledsen jag tryckte ner ansiktet mot kudden och grät hysteriskt.


"Letty, mår du bra?" Hörde jag en röst jag vände mig om och såg Liam stå vid dörren, han kom in och satte sig bredvid mig vid sängen.
"Ja eller nej. Jag vet inte Liam mitt liv rasar ihop liksom!" Sa jag ledset och torkade mina tårar.
"Det är inte sant, du har allt du behöver du har Harry, Ariana och vi andra är dina närmaste vänner. Var inte ledsen för ingen av oss vill se dig ledsen." Sa Liam tröstande.
"Tack Liam du ärbäst, jag behövde nån att prata med just nu." Sa jag och kramade honom.
"Inga problem, jag gör allt för en vän. Ska jag hämta Harry?" Frågade han och log mot mig.
"Ja, tack." Sa jag och log. Han gick ner och efter 5 min kom Harry upp.


"Du mår väll bra?" Sa han och satte sig bredvid mig.
"Ja, nu gör jag det. Tack för att du alltid finns för mig!" Sa jag och kysste honom.
"Jag älskar dig Letty, såklart jag finns för dig!" Svarade han och vi la oss på sängen.
"Aw.. Jag älskar dig med." Sa jag och vi kysstes, vi började gosa lite och det hettade till han tog sin hand under min tröja jag log flirtigt och tog ner hans hand igen. Sen blev vi trötta och Harry bestämde sig att stanna hos mig jag somnade i hans varma famn.


På morgon vaknade jag av Harrys mjuka läppar på min nacke jag öppnade ögonen och log mot honom, vi gick ner till köket Liam, Zayn och Niall var där redan dem satt och drack kaffe. Sen kom Louis med ettoroligt utryck i ansiktet.


"Godmorgon." Sa han och log."Godmorgon." Sa vi andra
"Är det nåt fel?" Sa jag och kollade oroligt på honnom.
"Ariana spydde nyss, hon mår inte bra." Sa han och kollade oroligt mot mig.
"Hoppas det är inget allvarligt!" Sa jag och log snett.


Efter några timmar kom Ariana ner jag sprang fram till henne och kramade henne hårt.
"Varför är alla så ledsna?" Sa hon oroligt. Sen satte hon sig vi bordet och började äta av pannkakorna vi alla stirrade på henne.
"Vad är det?" Sa hon och kliade sig på huvudet Louis satte sig bredvid henne.
"Jag trodde att du var sjuk?" Sa han och kollade oroligt på henne och kände på hennes panna.
"Jag tror det var nått jag ätit igår.. Eller så?" Sa hon och ryckte på axlarna. Det såg ut som om hon tänkte på något dåligt. Plötsligt sprang hon upp på sitt rum. Vi alla kollade efter henne Louis sprang efter henne.
"Jag hoppas hon inte har magsjuka eller nåt.." Sa jag oroligt.
"Va inte orolig hon mår nog bra." Sa Harry och kramade mig vi satte oss ner vid bordet och pratade. Sen kom Louis och Ariana äntligen ner.


" Vi har nått att berätta." Sa Ariana lite nervöst.
"Vad är det? Mår du bra?" Sa jag oroligt.
"Jag mår bra, men..Jag är-.." Sa Ariana och kollade ner i golvet.
"Du är vad?" Sa jag och kollade på henne.
"Jag är gravid." Sa hon och kollade upp på mig och log osäkert, jag kunde inte tro mina öron.
"OMG! Du skojar?" Skrek jag förvånat.
"Nej, jag är seriös." Sa hon och kollade på mig.
"OMG! Jag kommer bli moster, Yes!" Sa jag jätte glatt och började hoppa upp och ner.


24 är klar! Wow Ari är gravid och Letty ska bli moster! Lovi skriver mer sen!=D

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Skapa flashcards