magicnovels

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Lovi & Sara - 16 februari 2013 16:54

   
__________________________________________________________________________________________________

Jag kollade på min vackra syster medans hennes ansikte visade upp ett stort leende. Louis kom bakifrån mig och kramade mig mjukt. Jag vände mitt huvud lite så jag kunnde nå att kyssa honom på läpparna.

"Men vi borde inte säga något till pressen ännu." Konstaterade jag. Letty nickade ivrigt på huvudet. Jag suckade mot henne med ett leende. Vi firade lite den dagen med god mat, jag var tvungen att gå ifrån maten några gånger för att spy. Annars var dagen bra. Senare sen hade vi ett x-Men maraton på den stora platt-tv:en. Jag ihopkrypen i Louis famn, han hade sina stora händer vilandes på min mage. Det hade inte börjat märkas än att jag var gravid. Men jag skulle ändå till doktorn för ultraljud imorgon, för att få veta ifall det var en kille eller tjej. Louis kysste mig mjukt på min kind. Jag slappanade av i hans famn och mina ögonlock började sakta stängas. Tillslut somnade jag där i Louis famn framför filmen och de andra. 

 

Jag vaknade i min och Louis säng, Louis låg brevid mig och masserade mitt ben med sin hand. Jag vände mig åt hans håll och flinade stort åt honom. Hans hår var rufsigt av sömnen, jag tog upp mina händer upp till hans hår och drog mina fingrar igenom det medans vi kysstes passionerat. 

"Godmorgon älskling." Sa Louis med sin morgonröst, han flinade åt mig. 

"Godmorgon." Sa jag tillbaka och bet mig i läppen. Han böjde på ögonbrynen bekymrat.

"Är du orolig för idag?" Sa han och drog mig närmare så våra kroppar möttes. Jag vandrade med mina händer över hans bara bröstkorg och vältränade mage. 

"Nej, inte när jag har dig." Sa jag och kollade ner mot hans mage. Jag kände hur han flinade mot mig medans jag ritade små cirklar med mitt ena pekfinger över hans bröstkorg. Jag tittade upp in i hans ögon och pressade mina läppar mot hans, han släppte in min tunga långsamt. När vi myst lite i sängen gick vi upp för att klä på oss och gå ner för att äta frukost. Jag drog på mig en vit magtröja över min vita spets-bh och ett par röda-skinny jeans. Jag flätade mitt hår i en fläta som jag lät hänga på högersida av axeln. Jag greppade ett av Louis hängslen och satte dem i byxorna sedan sminkade jag mig lätt framför spegeln. Jag vände mig om och kollade på Louis, han hade en blå t-shirt och ett par svarta jeans. Jag gick långsamt fram till honom med ett leende på läpparna. Han greppade mina höfter och lyfte upp mig mot hans läppar. 

"Ska vi?" Sa han och greppade om min midja. Jag nickade och vi gick ut ur rummet, ner till köket. 

 

Det var ingen i köket än så länge så jag och Louis började göra frukost åt alla, det blev lite olika saker. Rostade bröd, färsk melon och annan frukt. Ägg, bacon och jucie. Det var för att jag inte kunde bestämma mig jag var så himla sugen på allt ihop.

"Godmorgon turturduvor." Sa en glad röst i dörröppningen till köket. Både jag och Louis vände oss om med vår frukost på våra tallrikar i händerna. Framför oss stod Zayn med ett trött leende på läpparna. 

"Godmorgon Zayn." Sa jag och log. Han log tillbaka och kollade in allt som stod på bordet. 

"Ariana äter för två nu." Skrattade Louis. Zayn skrattade också sedan satte han sig ner och högg in. Det gjorde jag och Louis också. Efter ett tag kom Letty ner med Harry bakom sig. De satte sig ner vid bordet och började äta tillsammans med oss andra. Niall kom ner när alla andra nästan var klara, han brukar alltid sova jätte länge. Jag gav klockan en blick, den visade 11. 

"Konstigt, ska inte Liam komma ner och äta?" Sa jag och kollade upp.

"Nej, han är hos Danielle." Sa Niall och började äta på en av hans mackor. 

"Jaha, okej." Sa jag igen och åt upp det sista av min frukost.

 

Tiden gick och klockan var 13, nu skulle jag och Louis åka till doktorn. Vi satte oss i bilen och han startade motorn. 

När vi var framme vid sjukhuset hjälpte han mig ut och vi gick in. Louis skrev in mig medans jag satt på en av väntstolarna. En doktor kom och visade oss in i vårt rum, han sa att jag skulle lägga mig på sängen och slappna av. Louis stod brevid mig och höll mig hand hårt. Doktorn la på krämen och började kolla innuti mmin mage, jag stelnade till av den kalla apparaten på min mage. 

"Än så länge är barnet bara liten som en hand ungefär, här ser man huvudet. Benen och armarna.." Sa doktorn och visade på röntgen bilden. Jag och Louis log mot varandra. 

"Är det en tjej eller en kille?" Frågade Louis ivrigt.

"Det är en tjej, hon är en riktig kämpe och så frisk man kan bli." Sa doktorn och log mot oss.

"Så nu kommer det dröja flera veckor innan ni kommer hit igen." Sa han igen. Sedan tog han bort apparaten från min inte så stora mage. Louis nickade och jag gick ner från sängen. 

"Vi hörs!" Sa Louis till doktorn, han nickade och vi gick ut. 

"Åh, undra vad vår lilla flicka ska heta." Sa Louis och drömde sig bort påvägen till bilen. Jag fnittrade åt honom.

Vi åkte hem till de andra och berättade nyheterna.

__________________________________________________________________________________________________

Jag vet att kapitlet är lite långt framme, men ville börja komma till saken. 

Kommentera :)

// Lovi ~

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Skapa flashcards