magicnovels

Alla inlägg under februari 2013

Av Lovi & Sara - 12 februari 2013 21:44

Jag vaknade på morgonen av att min mobil pep, jag tog upp den och kollade på skärmen. Jag hade fått ett sms av våran manager det stod.
'Manager: Ni har ingen övning idag, tänkte att ni behöver nog åka till stan och ha lite kul!' Jag hoppade till av glädje och klev upp från min säng. Jag gick till badrummet, jag tvättade ansiktet och gick in i mitt rum igen. Jag gick fram till min garderob och tog ut en topp med silvriga nitar på och sen min svarta genomskinliga t-shirt. Jag tog på mig dem och sen tog jag ut mina vita skinny-jeans och mina svarta klackskor. Jag gick fram till mitt sminkbord och tog på lite brunkräm och sen tog jag min Rocket mascara från Maybelline new york. Sedan la jag på lite ljusblå ögonskugga.
Jag flätade mitt långa bruna hår och sen kollade jag mig själv en sista gång i spegeln men nåt saknades, jag tog på mig min silvriga armband och matchande örhängen.

När jag var på väg ut från rummet kom Harry ut från badrummet han hade fortfarande på sig sina gråa mjukisbyxor och sin vita t-shirt han kollade på mig och gav mig ett flin upp, jag log mot honnom och blinkade han kom fram till mig och kysste mig lätt på läpparna.

"Hej sötnos! Vill du äta frukost med mig?" Sa Harry och log, jag fnittrade.
"Klart jag vill snygging!" Sa jag och skrattade. Vi gick ner från trappan tillsammans när vi kom ner stod Louis och kramade Ariana hennes ögon var fulla med tårar jag släppte Harrys hand och sprang fram till min ledsna syster.

"Vad är det som har hänt?" Sa jag oroat, Louis visade mig tweeten jag kunde inte tro det hur kan nån vara så taskig och självisk.
"Vad i.. Hur fan kan man vara så elak!?" Sa jag argt och tog ut mobilen från min ficka jag skrev en tweet till hon tjejen.
'@LettyJames: Think before you say something! She is my sister and she is the most beautiful person in the world, Louis loves her and that's how it is. It's his own choice not yours!'
"Det är okej nu, jag vill inte se min söta syster gråta bara för att en självisk bitch har skrivit nåt som är inte sant!" Sa jag tröstande.
"Letty har rätt! Sluta hon är inte värd att gråta över kom nu älskling och ät frukost." Sa Louis instämmande, och log mot Ariana.

Vi gick fram till bordet och satte oss ner vi började äta de jätte goda pannkakorna, efter ett tag kom jag ihåg att vi inte skulle ha nån övning idag.

"Jo hörrni, jag glömde berätta vår manager skickade ett sms till mig på morgon han sa att vi inte ska ha någonting idag. Vi har en hel dag för oss." Sa jag glatt.

"Det är ju super. Vi kan åka till stan!" Sa Ari glatt, jag nickade och log.
"Men jag vill åka bada." Sa Niall surt.
"Jag med, orkar inte vara i stan det är för mycket folk." Sa Liam och log snett.
"Jag hänger också med till badhuset." Sa Zayn och kollade på Niall och Liam.
"Okej ni kan gå och bada, men jag och Louis hänger med tjejerna." Sa Harry och log gulligt mot mig.
"Okej som ni vill!" Sa Liam och fortsätte äta.

När vi hade ätit klart gick jag upp för att byta om. Jag gick fram till min garderob, då fick jag ett sms jag kollade på skärmen och det var Richard.

'Ex: Hej, jag vet att du är arg på mig men jag är jätte ledsen och vet inte vad som tog till mig! Kan du förlåta mig? Isåfall kom hos mig i kväll, kl 21.00 och ta på dig dina snyggaste underkläder!'

OMG, jag kunde inte tro att han sa förlåt till mig bara för att ligga med mig. Jag blev så arg och ledsen jag sprang ut från mitt rum och in i Harrys rum han stod där utan tröja och hade på sig svarta jeans jag sprang fram till honom och kastade mig i hans famn.

"Vad är det som har hänt?" Sa han oroligt. Jag visade meddelandet och han läste han blev jätte arg och skrev ett meddelande till Richard.

'Du ska hålla dig borta från min flickvänn, fattar du hon har mig och jag stöttar henne och älskar henne!// Harry Styles hennes pojkvän!'

"Så det är okej. Vi ska till stan och vi ska shoppa du kommer glömma allt." Sa Harry tröstande.
"Tack för att du alltid finns för mig." Sa jag och gav han en kyss, han var lite längre än mig, så jag fick stå på mina tår. Han greppade mina höfter och lyfte upp mig lite.

"Harry har du sett Lett-..." Plötslig hörde jag Arianas röst och vi slutade kyssas.
"Oj! Sorry för att jag stör, jag går nu." Sa hon och var på väg ut.
"Vänta! Jag kommer." Sa jag och släppte Harry och gick ut från hans rum.

18 Är avklarat, hoppas ni gillar det! Kommentera gärna, Lovi skriver mer snart! =)

~~Sara~~

Av Lovi & Sara - 12 februari 2013 12:25

 

   

__________________________________________________________________________________________________

 

Jag öppnade mina trötta ögon, solljus tittade fram bakom gardinerna. Jag tittade åt min sida, där låg Louis. Han andades lungt jag kröp närmare honom och la mitt huvud mjukt på hans nakna brötskorg. Han öppnade förvånat ögonen och log när han fick syn på mig.

"Godmorgon sötnos." Sa han och kysste min panna. 

"Godmorgon.." Sa jag och bet mig på läppen. Han greppade mina höfter och drog upp mig så vi var i ögonhöjd. 

Han lutade sig fram och kysste mig passionerat på läpparna. Sedan lutade han sig närmare mitt öra.

"Det var fantstiskt igår." Viskade han i mitt öra. Hans ena hand stök mitt hår, han kollade in i mina ögon.

"Jag älskar dig Ariana." Sa han och kysste mig på läpparna igen. 

"Jag älskar dig mer." Konstaterade jag och gav honom en passionerad kyss. Han bet sig på läppen. Jag gick upp från sängen, sen kom jag på att jag inte hade några kläder på mig så jag drog snabbt upp täcket för att täcka mig. Han tog på sig sina mjukisbyxor och en t-shirt. Jag drog på mig nya underkläder, ett par ljusrosa spetsunderkläder med broderade blommor på. När Louis fick syn på mig bet han sig i läppen igen. Jag fnittrade åt honom och gick fram till gaderoben, jag tog på en svart spets magtröja med dragkedja där framme och ett par svarta leopardshorts och ett par rosa klackar som matchade med mina underkläder. 

 

Louis kollade in mig från mina fötter uppåt, han nickade med höjda ögonbryn. Jag fnittrade åt hans blick. Han fångade mig i hans grepp, jag pressade mina läppar mot hans. Han log mot mina läppar, han tog på sig ett par svarta jeans och en blå skjorta. 

"Ska vi gå ner nu?" Sa jag och knäppte mitt armband. Han nickade och greppade min hand, vi gick ut ur rummet tillsammans och gick ner för trappan. Vi kom in i köket och jag släppte Louis hand. I köket stod Liam och lagade frukost tillsammans med Zayn. De kollade upp när de hörde mig och Louis komma in. 

"Godmorgon kärleksduvor!" Skrattade Liam.

"Godmorgon stolle!" Sa Louis och slog till honom lekfullt men skrattade också sedan. Zayns mobil började ringa, han gick ut och svarade. Jag satte mig på en av stolarna.

"Vad blir det till frukost?" Sa jag och kollade igenom min iPhone. 

"Pannkakor, visste ni att det är pannkaks Tisdag idag?" Sa Liam och hällde i smet i stekpannan.

"Nä, vad gott!" Sa Louis och hjälpte till att duka. Jag gick tillbaka till min mobil, jag klickade upp Twitter och kollade igenom några tweets. Det var jätte många som hade RT'at Louis tweet från igår. Han hade skrivit 'Ahh I love this gurl..' Alla hade frågat vem det var, men jag fnittrade bara. Sedan såg jag en tweet som fick mig att tappa mobilen. '@Elliebellie: @Louis_Tomlinson Why are you whit that ugly Ariana girl, she's so fat and ugly I hate her! You should be whit me! I love you xx' Både Louis och Liam kollade åt mitt håll. Jag kände hur tårarna bildades i ögonen, Louis sprang fram till mig och omfamnade mig. Jag kunde inte låta bli att tänka på vad tjejen skrivit.

"Vad är det?" Viskade Louis i mitt öra. Jag kunde inte forma några ord och snyftade bara. Liam plockade upp mobilen och läste tweeten som fortfarande var uppe. Han suckade frustrerat, Louis kollade på mobilen. Han tog upp sin mobil och knappade argt in ett meddelnade på Twitter. Men jag fick inte se vad det stod, jag kollade på min egna mobil istället. Han hade lagt upp en bild på mig och han när vi kysstes och så hade han skrivit. 'She's the prettiest girl in the whole world and I love her' Jag log av texten.

__________________________________________________________________________________________________

Kapitel 17 avklarat :)

Kommentera!

//Lovi~

 

Av Lovi & Sara - 12 februari 2013 12:10

Jag höll på med maten när Ariana och Louis äntligen kom in.
"Hej!" Sa Ari glatt, hon började hjälpa mig med maten.

"Har du sagt till Harry? Hur gick det?" Sa hon ivrigt. Jag fnittrade, då kom Harry fram till oss han greppade om min arm och drog mig intill sig. Vi började dansa långsamt i mitten av köket sen såg vi att Louis och Ariana kysstes. Vi började fnittra de slutade kyssas och började skratta med oss. När maten var klar dukade vi bordet prydligt med vin och annat. Ariana gick upp för att byta om, jag dukade klart och gick upp för att byta om. Jag tog på mig en lång blå klänning men man kunde ändå se mina vita klackskor. Jag satte håret i ett bulle på vänstra sidan av huvudet. När jag var på väg ner från trappan kom Ariana ut från mitt och hennes rum och vi gick ner. Alla killar hade på sig smoking och dem log mot oss jag gick fram till Harry och vi kramade om varandra. Vi gick fram till en av stolarna och Harry drog ut stolen för mig och jag satte mig ner, han satte sig på stolen. bredvid mig. När alla satte sig ner började vi äta, vi alla verkade rätt hungriga. medan vi åt kollade jag åt Ariana och Louis håll. Harry satt och flinade åt mig. Vi småpratade lite Niall pratade mest om mat som alltid Zayn pratade om att han träffade Perrie. Efter att vi hade ätit gick Ariana och Louis upp.
"Undrar vad dem ska göra!" Sa Harry retandes.
"Hey.. Det där är min syster du snackar om!" Sa jag och fnittrade. Han kom fram till mig och kysste mig lätt på läpparna.
"När ni har kysst klart kan ni väll hjälpa med disken!" Sa Liam skrattandes. När vi hade diskat klart så bestämde sig killarna att kolla på film.
"Men vi kollar på Saw!" Sa Liam.
"Nej Underworld Awaking!" Sa Niall.
"Det blir Playback!" Sa Harry
"Haha.. Jag går och byter om tills ni har bestämt er vad för film vi ska kolla på!" Sa jag skrattande och dem log och nickade.
Jag bytte om till ett svart linne med texten 'Believe in Your dreams' sen tog jag på mig mina vita shorts och tog på mina uggs med päls på.Jag gick ner och det såg ut som att dem hade bestämt sig.
"Har ni bestämt er eller?" Frågade jag och fnittrade, Harry kollade på mig med stora ögon och bet sig om läpparna.
"Vi ska kolla på Panormal aktivity 4." Sa Liam.
"Harry jag sitter med dig!" Sa jag och gick fram till Harry.
"Haha.. Kom hit." Sa Harry och drog mig till soffan han satte mig på sin knä och så började filmen. Varje gång jag blev rädd kramade Harry om mig och sa att det bara är en film. Sen hände det ett jätte läskigt sak i filmen som fick mig
att skrika jätte högt och tryckte mig mot Harrys bröstkorg. Han skrattade och kramade om mig. När jag äntligen inte var rädd längre kollade jag upp det låg
Popcorn överallt.
"Vad är det som har hänt?" Sa jag och fnittrade.
"Ditt skrik skrämde mig mer än vad filmen gjorde, så jag hoppade till och popcorn skålen ramlade på golvet." Sa Niall och skrattade vi alla började skratta. När filmen var klar så gick vi alla och la oss men jag var så rädd så jag gick in till Harrys rum och han låg på sängen och hade på sig sina gråa mjukisbyxor.
"Kan jag ligga här en stund?" Frågade jag Harry och han öppnade ögonen.
"Självklart, kom in du." Sa Harry jag gick upp på sängen och la mig bredvid honom vi kramade varandra lite.
"Jag ska nog gå nu." Sa jag och gick upp.
"Okej, vill inte att du ska gå men gå du." Sa han och log. Jag gick in i mitt rum och la mig på sängen och somnade direkt.

Såå 16 är klar hoppas ni gillar det kommentera gärna! Lovi skriver mer!
Kramis! =) <3

~~Sara~~


Av Lovi & Sara - 11 februari 2013 18:21

 

 

__________________________________________________________________________________________________

 

Jag och Louis kom tillbaka in i huset. Vi gick in i köket efter vi haft en passionerad kyss ute i vardagsrummet.

"Hej!" Sa jag glatt när jag mötte Letty. Jag hjälpte henne med maten, den var snart klar. Jag skulle bara göra lite sallad. När killarna var upptagna med att prata med varandra så passade jag på att fråga Letty en sak.

"Har du sagt till Harry? Hur gick det?" Sa jag ivrigt. Hon fnittrade, Harry kom fram till oss och greppade Lettys arm och drog henne till honom. Jag skrattade åt dem när de dansade långsamt i mitten av köket. Louis gick närmare mig och jag lutade mig mot hans hårda bröst. Jag kände han andades och hans bröstkorg åkte upp och ner. Jag kollade upp mot hans ansikte, våra ögon möttes och vi log mot varandra. Han kupade mitt ansikte i hans händer och förde mina läppar mot hans, vi möttes i en mjuk kyss. Harry och Letty fnittrade åt oss. Vi slutade kyssas och skrattade med dem. När vi fixat klart middagen dukade vi bordet prydligt med vin och annat till. Jag gick upp för att byta om, vi hade nämligen en liten fest nu. Jag gick in i mitt och Lettys rum, jag stängde snabbt dörren och drog av mig kläderna jag hade på mig. När jag bara stod i underkläder gick jag fram till vår gaderob. Jag drog ut en beige klänning med en söt liten rosett på magen, ett par matchande skor och ett jätte fint guldigt halsband med ett hjärta.

 

Jag drog sakta på mig klänningen. När jag tagit på klänningen skulle jag dra upp dragkedjan då någon kom in i rummet. Jag vände mig förvånat om och möttes av Louis. Han flinade brett och gick fram till mig. 

"Kan du hjälpa mig att dra upp dragkedjan?" Sa jag och log mot honom. Han nickade och gick närmare mig. Han fäste händerna på mina höfter och drog mig intill honom. Jag kunde känna hans andetag mot min nacke, det gav mig gåshud. Han kysste mig sakta på min högra axel, upp mot mitt öra medans han drog upp dragkedjan på min klänning. Han skulle precis släppa mig och gå då jag drog honom närmare igen. Jag blundade medans jag kramade honom hårt i mina armar. Han höll mig i ett starkt grepp medans jag sakta öppnade ögonen. Sedan gav jag honom en lång kyss på munnen, han släppte in sin tunga i min mun. Jag flinade mot hans läppar. 

"Jag måste göra mig i ordning nu." Fnittrade jag i hans öra. Han kysste mig igen och gick sedan ut ur rummet. Jag bet mig om läppen och satte mig ner vid smink bordet. Jag tog lite rouge och några drag med mascaran. Mer behövdes inte, sedan tog jag på mina klackskor och satte på mig halsbandet. Jag fixade mit hår så framhåret var bakåtdraget och fastsatt i en rosett med ett långt ljusrosa band. Och resten av håret hade mjuka lockar som ramade in mitt ansikte. Jag gick äntligen ut ur rummet och mötte Letty på vägen ner. Hon hade på sig en lång ljusblå klänning som räckte till fötterna men visade ändå upp hennes vita klackar. Hon log mot mig med det långahåret i en bulle på vänstra sidan av huvudet. Jag log tillbaka sedan gick vi tillsammans ner, armkrok mot alla killarna. Allihop hade smoking och log stort mot oss när vi kom ner. Louis hade nu på sig en svart kavaj och svarta matchande byxor till, hans rosett var beige - samma som min klänning. Jag gick fram till honom med ett stort leende på läpparna. Han kysste mig på läpparna. Jag besvarade kyssen och han ledde mig till en av stolarna, han sköt in stolen åt mig och satte sig brevid mig. När alla satt sig ner började vi äta, alla var rätt så hungriga. Louis kollade på mig under hela middagen. Han la mjukt sin lediga hand på mitt knä, jag kollade upp mot honom. Jag log mot honom och kände hur Letty kollade på mig. Jag vände mig om, Harry satt och flinade mot Letty. Hennes kinder var lätt rosa av Harrys närvaro. Jag log mot henne och hon log tillbaka. Niall började prata lite om olika saker, mest mat. Zayn berättade att han träffat Perrie häromdagen. Men jag orkade inte lyssna, speciellt inte när jag hade Louis brevid mig. 

 

När vi alla ätit klart och pratat lite till var jag och Louis bara tvugna att lämna de andra. Vi låste in oss i Louis rum, han log mot mig när jag satte mig på den mjuka sängen. Han satte sig brevid mig och började försiktigt smeka mina ben. Sedan kysste han mig ömt precis under mitt öra. Jag kände hur hans händer strävade efter dragkedjan på min klänning. När han dragit ner den så drog han av mig klänningen och jag tog av mig mina skor. Sedan tog jag av hans tröja, där efter drog han av sig sina byxor. Efter ett tag av kyssande så flyttade vi oss mot sängen. Vi sa inte ett enda ord och drog täcket över oss. Efter det blev det mer och mer intensivt.

__________________________________________________________________________________________________

Sådär, lite romantik i slutet.. Ni kan nog lista ut själva vad dem gör. Haha :)

Kommentera!

// Lovi ~

Av Lovi & Sara - 11 februari 2013 18:17

Äntligen när vi hade fotat klart fick vi kolla på bilderna. Jag såg bilden med Louis och Ariana den var så himla gullig. Harry lekte med mitt hår och log gulligt mot mig jag fnittrade. Ariana reste sig från fotöljen och gick, lite efter henne gick Louis. Vi andra stog kvar och kollade på bilderna. Det kom en bild på mig och Harry vi var ganska gulliga i bilden, han höll i mina båda händer och vi kollade i varandras ögon.

"Du är så gullig på bilden." Viskade Harry i mitt öra.

"Tack, du med." Viskade jag med ett litet fnitter. Sen var jag tvungen att gå på toa så gick upp till övervåningen. När jag öppnade badrumsdörren då såg jag Ariana och Louis kyssa varandra hon hade sina ben runt hans midja.

"Oj, här går det hett till!" Sa jag skrattande och dem slutade kyssas och kollade mot mig. De log mot varandra. Sedan tog Ariana min hand och drog mig ut från badrummet neråt. Vi gick tysta ut från studion och fram till vår bil. Ariana satte sig i förarsätet.Exakt när vi stängde dörrarna började jag skratta.

"Så du och Louis, eller?" Sa jag och log.
Hon rodnade och kollade ner sen nickade hon samtidigt som hon startade motorn och körde hemåt.

"Men, Letty du borde nog inte säga till någon om det du såg. Vi tänkte berätta idag." Sa hon och kollade mot mig. Jag nickade förstående.

"Okej, men du.. Det är en sak jag måste säga dig." Sa jag lite nervöst hon kollade oroligt på mig. Vi stannade framför vårt och killarnas hus.

"Vad är det Letty?" Sa hon och rättade till sin klänning. Jag harklade mig lite.

"Jo. Jag tror jag är kär, i Harry." Sa jag och kliade mitt huvud. Hon fnittrade mot mig och log.

"Jag visste det!" Sa Ariana och skrattade hon öppnade bildörren och sprang in i vårt hus. Jag klev ur bilen och gick in i huset. Jag gick upp till mitt rum och bytte mina kläder jag tog på mig min vita magtröja och mina svarta mjukis byxor. Jag satte håret i en snygg hästsvans. Jag gick ner till köket och tog ett glas vatten och gick ut på verandan och satte mig på kanten. Jag kisade mot solnedgången, plötsligt kom Ariana. Hon log mot mig hon satte sig bredvid mig, jag kramade henne mjukt.

"Detta är livet!" Sa jag och suckade djupt. Efter en stund började jag tänka en hemsk tanke.
"Men du, tänk om inte Harry gillar mig." Sa jag oroligt.
"Haha, det behöver du inte oroa dig för." Konstaterade hon. Jag log mot henne plötsligt öppnades och stängdes ytterdörren, vi båda gick upp och möttes av killarna i hallen.

"Hej!" Sa Ariana och gick fram till Louis och kramade honom, han gav henne en lätt kyss på läpparna. Vi andra började skratta, Ariana log mot oss och Louis gick med henne ut. Vi andra kolla storögt mot dem. Jag kollade på dem när som gick ut hand i hand då började jag komma ihåg Richard. Jag sprang upp i mitt rum. Jag kände mig ledsen fast jag ville inte gråta. Då öppnade någon dörren och in kom Harry.

"Mår du bra?" Sa han oroligt och satte sig bredvid mig.
"Ja, eller nej.." Sa jag. Han fortsatte att kolla på mig så jag fortsatte.
"När jag kollade på Ariana och Louis då började jag komma ihåg Richard." Sa jag lite ledset och kollade ner.
"Han förtjänar inte dig, du behöver nån som kan ta hand om dig." Sa Harry tröstande och kramade mig hårt.

"Harry, Jag måste säga dig dig sak." Sa jag nervöst.
"Okej, Vad är det?" Sa han och kollade på mig med ett leende.
"Jag.. Jag gillar dig!" Sa jag snabbt och kollade ner.
"Gör du?" Sa han förvånat och kollade på mig med stora ögon.
"Ja, alltså jag har fått känslor för dig. Om du inte gillar mig så är det okej liksom." Sa jag igen.
"Inte gillar dig? Du skojar, jag har gillat dig jätte länge." Sa han och log mot mig jag kollade upp och log mot honom. Han kom närmare, våra läppar möttes i en kyss. Vi slutade kyssas och gick ner. När vi kom ner satt Liam, Zayn och Niall och spelade Xbox. Jag och Harry satte oss bredvid dem.

"Letty kan du göra en macka åt mig?" Sa Niall och log mot mig.

"Haha, självklart!" Sa jag och gick in i köket och började göra en macka åt Niall.
"Jag hjälper gärna till!" Sa Harry och kom in i köket. Han ställde sig bredvid mig och vi började göra en macka. Han kollade på mig och log.

"Du är så vacker.." Viskade han gulligt.
"Du är det bästa som hänt mig." Viskade jag tillbaka. Han kysste mig.
"Ska vi göra middag åt alla?" Frågade jag och han nickade då kom Liam in.
"Vad gör ni?" Frågade han och log mot mig och Harry.
"Vi tänkte göra middag åt alla, vill du hjälpa till?" Sa jag och log mot han.
"Gärna!" Sa Liam och kom in i köket.
"Liam, jag och Letty är tillsammans nu." Sa Harry.
"Äntligen!" Skrattade han. Jag och Harry log mot honom.
"Grattis ska jag väll säga då." Skrattade Liam.
"Grattis till vad?" Fråga Niall som nyss kom in.
"Letty och Harry är ihop!" Ropade Liam glatt.
"Jasså, Grattis ni passar verkligen ihop." Sa Niall och skrattade.
"Vilka passar ihop?" Sa Zayn plötsligt och kom in i köket.
"Ehh.." Sa jag och kollade på Harry. Han log mot mig och blinkade.
"Jag och Letty är ihop!" Sa Harry glatt.
"Vad roligt, jag visste att ni hade något." Sa Zayn och blinkade med ena ögat.
Vi alla började skratta. Efter ett tag kom Louis och Ariana in igen, de log mot oss. Liam började genast berätta vad som hänt medans de var borta.
"Grattis!" Sa dem tillsammans och vi började skratta.
"Så snart är maten färdig." Sa jag till de andra. Dem gick ut till vardagsrummet igen.

Såå nu är 14 klar hoppas ni gillar det! Kommentera! Lovi skriver mer snart!
Puss och Kram! ;) <3

Av Lovi & Sara - 9 februari 2013 12:57

 

 

__________________________________________________________________________________________________

 

När vi fotat klart alla bilder fick vi kolla på dem på datorskärmen. Alla var väldigt snygga, gruppbilden visade upp killarna och i mitten stod jag och Letty. Sedan kollade vi på par bilderna, en av bilderna som jag och Louis tog var väldigt fin. Han höll armarna runt min midja och vi log mot varandra. Letty fnittrade åt Harry när han höll på med hennes hår. Jag himlade med ögonen, 'Och dem säger att dem bara är bästisar?' Jag suckade och gick upp från den muka fotöljen och gick till badrummen. Jag hörde någons fotsteg bakom mig, jag vände mig om snabbt och möttes av Louis. Han greppade min handled och drog in mig på en av toaletterna. Jag fnittrade lite åt honom när han kollade att det inte var någon untaför dörren. Jag gick fram till honom. Han slappande av så fort jag lagt mina rmgar runt hans nacke. Han lyfte upp mig så mina ben hamnade runt hans midja, han bar mig till handfaten och satte ner mig på bänken. Jag hade fortfarande benen virade runt hans midja. Våra ansikten närmare sig långsamt varandras, plötsligt kände jag hur hans mjuka läppar trycktes mot mina. Jag besvarade kyssen och vi kysstes passionerat en stund. Han lyfte ner mig igen men kyssen bröts aldrig jag stod på tå och blundade mot hans ansikte. Han log mot mina läppar och jag fnittrade lite. 

"Oj, här går det hett till!" Skrattade någon från dörren. Jag och Louis slutade genast kyssas och vände oss om mot rösten. Där stod Letty och flinade, 'Nej, fan också!' Tänkte jag och bet mig i läppen. Louis log mot mig och jag log tillbaka, sedan drog jag ut Letty ur badrummet. Vi gick tysta ut genom badrummet i våra foto kläder. Jag satte mig i förarasätet och hon brevid mig. När vi stängt dörrarna började Letty skratta.

"Så du och Louis..?" Sa hon och log mot mig. Jag rodnade djupt och kollade ner mot mina blåa klackar. Jag kunde inte forma något ord så jag nickade bara. Sedan startade jag motorn och vi började köra hemåt.

"Men, Letty du borde nog inte säga till någon om det du såg. Vi tänkte berätta själva, Idag." Sa jag och kollade mot henne. Hon nickade förstående. 

"Okej, men du.. Det är en sak jag måste säga dig.." Sa hon. Jag kollade oroligt på henne medans jag körde mot huset. När vi stannat in bakom huset så kollade jag mot henne igen.

"Vad är det Letty?" Sa jag och rättade till den tajta klänningen. Hon harklade sig.

"Jo, jag tror jag är kär.. i Harry." Sa hon och kliade sig på huvudet. Jag fnittrade och log mot henne.

"Jag visste det!" Skrattade jag och öppnade bildörren. Jag sprang in i huset och drog av mig de höga klackskorna. Sedan sprang jag upp för trappan och in vårat rum. Jag drog av mig klänningen och drog på mig en vit blus med ärmar som gick till hälften av armarna. Och ett par svarta shorts. Sedan flätade jag mitt platta hår i en lång fläta som räckte till revbenen. Letty satt ute på verandan när jag kom ut, hon hade ett glas vatten i handen och kisade mot solnedgången. Hon log mot mig och jag satte ig brevid henne, hon kramade mig mjukt.

"Detta är livet." Sa hon och suckade djupt.

"Tänk om inte han gillar mig." Sa hon oroligt.

"Haha, det behöver du inte oroa dig för." Konstaterade jag. Hon log mot mig.

Plötsligt öppnades och stängdes ytterdörren, vi båda gick upp och möttes av killarna i hallen.

"Hej!" Sa jag och kramade om Louis. Han gav mig en mjuk kyss på läpparna. De andra skrattade, jag log mot dem och Louis gick med mig ut. Vi gick ner i skogen mot en klippa som stod över havet. Vi satte oss på klippkanten, jag lutade mig lätt mot Louis bröstkorg och hörde på hand hjärta. 

"Jag älskar dig." Viskade han mjukt i mitt öra. Orden värmde hela min kropp och jag kollade upp mot honom.

"Jag älskar dig också." Sa jag och han kysste mig lätt på pannan. Sedan drog han upp mig så mina läppar hamnade på hans. Vi stannade så länge, det kändes som föralltid. Och jag ville att tiden skulle stanna och vara så. 

Forever us.


__________________________________________________________________________________________________

Såå, hoppas det blev bra & att ni blev nöjda. Kommentera! :)

// Lovi 

 

Av Lovi & Sara - 6 februari 2013 20:41

Jag väcktes av Ariana jag öppnade mina över trötta ögon och kollade på henne.

"Hej, Letty vi måste gå ut vi ska göra en photo shoot om knappt 1 timme." Sa hon stressat och jag ställde mig upp snabbt. Jag tog min väska och gick snabbt fram till min garderob och tog mina kläder och sen lite rouge jag la allt i min väska. Jag och Ari gick ner för trappan Harry och Niall stod i köket och snackade med varandra.

"Säg till de andra, vi ska ut om 6 minuter." Sa Ari. Hon tog på sig sin röda skinnjacka och öppnade dörren. När alla killar hade kommit ut så såg jag att Louis var inte där men då kom en svart limosine utanför vårt hus, Paul kom fram och öppnade dörren åt oss.

"Hej Lou!" Sa Harry lyckligt till Louis.
"Hej är ni redo eller?" Sa Louis och log mot oss. Jag satt bredvid Ariana men sen satte sig Harry i mellan oss och Louis satte sig bredvid Ari. Är dom ihop eller? Haha! Då började Liams mobil ringa, antar att det var hans flickvän Danielle han pratade med henneen stund. Jag och Harry pratade lite om olika saker, Zayn höll på med sin mobil och Niall åt en macka som alltid. Plötsligt slog Harry mig lite lätt på armen och sen kollade han åt Ari och Louis håll. Jag kollade åt deras håll och de höll handen. 'Aw... Så söta!' Då skrek Harry till Louis hoppade till och slog huvudet i taket.

"AJ!" Skrek Louis och släppte Arianas hand för att lägga den på huvudet. Hon kollade förvånat på Louis och sedan Harry. Han satt och skrattade ihjäl sig och jag fnittrade också, Ari gav Harry en sur blick och han slutade skratta då kollade dem andra upp förvånat. Liam berättade allt till en förvånad Danielle. Då såg jag att Ariana höll Louis hand vi alla kollade storögt på dem. Zayn bussvislade till dem och de blev helt röda om kinderna. Jag skrattade till, det gjorde de andra med. Då öppnade Paul limosine dörren det stog massa fans Louis gav sin keps till Ariana och hon tog på sig den och sen tog hon på sig sina reyban. Dem andra gick utoch då var det bara jag, Harry, Niall, Zayn och Liam kvar i bilen.

"Oh, gud jag kommer dö snart!" Sa jag nervöst
"Kom igen du fixar det!" Sa Harry och tog min hand.
"Fansen kan få en helt annan uppfattning av det här.." Sa jag osäkert.
"Äh, det gör inget! Kom nu." Sa han och log. Vi gick ut och möttes av många fans.

"Är det där din flickvän Harry?" Skrek ett fan.
"Du är jätte vacker!" Skrek den andra till mig.
"Ni passar ihop!" Skrek en tredje.

'Wow dom tror att vi är ihop! Konstigt att Harry inte säger nått han bara log.' Då försökte en av fansen skriva på Harrys arm med en röd penna men han hann undan då försökte hon skriva på min arm men Harry drog i mig och vi gick in. Harry släppte min hand när vi kom in efter oss kom Zayn och Niall och Liam.

"Hej ungdomar!" Skrattade vår manager.
"Hej!" Sa vi alla samtidigt.
"Gick resan hit bra?" Sa han igen.
"Ja, fast fansen varganska jobbiga. Suckade Harry och visade röda märket som en fan gjorde på hans arm.
"Detvar ju bra att du var där då Harry, du skyddade mig." Sa jag och log mot Harry. Han flinade tillbaka.
"Det var ju bra, Nu tar vi och börjar tycker jag!" Sa vår manager och ledde oss till omklädningsrummen. Jag och Ariana gick in i vårt omklädningsrum och jag bytte om och sen kom sminksöserna in och började sminka oss och fixa vårt hår. När vi gick ut så kollade Louis storögt mot Ariana. Det skulle jag också göra om jag var en kille hon är jätte vacker. Jag gick fram och ställde mig bredvid Harry han stirrade på mig.
"Du är jätte vacker!" Viskade han.
"Tack! Du ser inte så dum ut själv." Viskade jag tillbaka och log mot honom.
"Så först ska ni ta en gruppbild, och sen ska ni ta parbilder. Harry och Letty, Louis och Ariana, Zayn och Ashley, Liam och Manda, Niall och Esther!" Sa vår manager och vi alla nickade.

När vi tog gruppbilden så stog jag och Ariana i mitten och killarna bredvid oss det blev ganska roligt. Sen var det parbilderna först var det Ariana ochLouis dem var jätte guligga.

"Louis nu ska du pussa Ari på kinden!" Sa vå manager och log brett.
Louis gav henne en stor puss på kinden. Då var det min och Harrys tur vi gick fram och började posera han kramade mig och lyfte upp mig ibland.

"Så Harry nu är det din tur att pussa Letty på kinden!" Sa var manager och log brett. Då pussade han mig på kinden han kollade rakt in i mina ögon och blinkade.

Jag tror jag började få känslor för Harry det kanske inte var rätt han var ju min bästis men han är så himla snygg och snäll!

12 är klar! Hoppas ni gillade det, Lovisa skriver mer sen. Kram!??

~~Sara~~

Av Lovi & Sara - 4 februari 2013 19:10

Hela jävla kapitel 9 raderades av sig själv.. Har ingen typ ingen om aning vad jag skrev. Alltså förlåt! Kortfattat om kapitel 9:

Ariana kommer hem från studion - kyssen med Louis, hon träffar på Harry i dörröppningen som ser chockad ut. Hon hör Letty springa upp för trappan och in i sitt rum. Ariana går upp och kollar vad det är som hänt med Letty, kramar henne och pussar hennes panna lätt. Letty berättar att Richard var otrogen och Ariana säger att hon förtjänar bättre. Harry blir ledsen för Lettys skull och de blir bästa vänner & kramas. Ariana ska duscha och hon tror hon låst toan, då kommer Harry in & ser Ari med bara underkläder. Hon blir irriterad och säger åt honom och gå ut, han flinar men stänger sedan dörren. 

Sen minns jag inte så mycket mer, men det är ungefär som kapitel 10 men med Arianas 'point of view'. Jag känner mig jätte dum, seriöst.. Jag ska försöka skriva om kapitlet senare sen.. Om jag kan ^^Jaja jag försökte iaf. :(

// Lovi

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Ovido - Quiz & Flashcards