magicnovels

Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

Kapitel 28 - I wish it could be true!

Av Lovi & Sara - 30 mars 2013 18:40

Jag och Harry låg på sängen och hade täcket över vår nakna kroppar sen öppnades ytterdörren. 
"Letty! Harry? Någon hemma?" ropade Ariana nerifrån hallen. 
"Vi är här uppe, vi kommer ner snart!" Sa jag och klev upp från sängen. Jag och Harry tog på oss våra kläder och gick ner.


1 År senare:
Det var sista dagen på vår turné och vi alla var uppe på scenen och dansade och sjöng. Tillslut var det slut på sjungande och dansade och vi alla skulle bara prata med alla fans. 
"Så.. Det finns nått jag har alltid velat göra. Och det ska jag göra nu framför er alla." Sa Harry och kom fram till mig han satte sig ner på en knä. Jag var helt chockad skulle han göra det jag tänkte på?
"Letty, jag älskar dig mer än allt och jag vill att du ska finnas bredvid mig för alltid, jag älskar dig mest av allt. Vill du gifta dig med mig?" Sa Harry och höll fram en diamant ring. Jag stog där med tårar i ögonen.
"Ja, ja hundra gånger ja!" Sa jag och hoppade till av glädje Harry satte på mig ringen och alla fans skrek och ropade. Alla grattade oss.

2 veckor senare: 
"Tar du Harry Edward Styles till din enda och äkta make?" Sa prästen och jag kollade på Harry med mina glada ögon och han log stort. 
"Ja, jag det gör jag!" Sa jag och log stort.
"Då förklarar jag er för Man och hustru! Du kan nu kyssa bruden." Sa prästen och log mot Harry. Han kom närmare mig och kysste mig det kändes som en dröm ändå har jag kysst honom många gånger men den här gången var det mycket speciellt.

2 år senare: 
"Vad ska barnet heta?" Sa Ariana och log mot mig. Jag kollade på bebisen i mina armar och log mot henne. Sen kollade jag på Harry som stod bredvid mig och log stort.
"Jag tycker att hon ska heta Destiny. Vad tycker du?" Sa jag och kollade på Harry.
"Destiny är ett jätte bra namn." Sa Harry och pussade mig på pannan. Ariana snyftade lite.
"Haha, sluta gråt Ari!" Sa jag och kramade henne. 

4 år senare:  
"Var är födelsedags barnet? Var är min ängel?" Skrek Harry och skrattade. Idag fyller Destiny 5 år. Och nu var det dags för presenter. 
"Det här är från mig och din mamma." Sa Harry och la fram en stor låda framför Destiny, hon kollade på lådan med stora glada ögon. Bredvid Destiny satt Annabell med ett stort leende på läpparna. 
"Pappa..., vad är det, vad är det!?" Frågade hon med sin gulliga röst och hoppade upp och ner.
"Öppna lådan, och se efter." Sa jag och log stort. Hon öppnade lådan och ut hoppade en vit valp.
"Aw... Tack! Jag älskar er. Annabelle kolla!" Sa Destiny och Annabelle log stort.
"Den är så söt!" Sa Annabelle och klappade valpen. Annabelle var 6 år.

14 år senare: 
"Destiny, skynda du missar bussen!" Skrek jag.
"Chilla morsan, jag kommer." Sa hon och kom ner. Hennes långa bruna hår var flätat och hon hade på sig en svart skinnjacka och svarta converse. 
"Inte den tonen, unga dam!" Sa jag och log mot henne. 
"Okej mamma." Sa hon och log och sen pussade hon mig på kinden och sen gick hon in i köket och pussade Harry på kinden. Sen kom hon ut i hallen igen.
"Hejdå mamma och pappa." Sa hon och öppnade dörren. 
 Hälsa Belle från mig. Och ni ska vara här tidigt för din födelsedag." Sa jag och log.
"Okej!" Sa hon och gick fram till bussen.

Nutid - Destiny, Harry, Louis och Annabelle finns inte med i Letty och Arianas liv: 
"Så det var vad jag såg.." Sa Ari och jag satt där på stolen helt chockad. Jag kunde inte tro mina öron.
"Wow. Önskar att det skulle vara på riktigt." Sa jag och suckade. Jag var lite ledsen. 
"Det var ju framtiden, så det kommer vara på riktigt." Sa Ariana och log mot mig.

Så hoppas ni gillar sista kapitlet. Eller typ sista säger vi då!

~~Sara~~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovi & Sara - 4 maj 2014 10:31


  Once Joshua made his way out of the room I threw myself onto my bed, burying my head in the pillow, as I had done moments earlier. This seemed to be the only way I could kind of disappear from my own mind. I wasn't sure what was going on, but it...

Av Lovi & Sara - 23 april 2014 19:14


During the whole class I couldn't thing about anything else than the sign in my book, I catch Michael looking at me a few times as he was going to say something but he didn't. When the clock rang he jumped up from his seat next to me and almost r...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 19:52


  I made my way into the first class, biology. I sat down at the back of the classroom, beside I now had Savannah. I let out a small sigh as I searched around the room, already getting bored. At the corner of my eyes I saw a guy, he was snapping h...

Av Lovi & Sara - 12 april 2014 17:28


I woke up in my big king sized bed which was vine-red and very comfy, I opened my sleepy sea blue eyes as I scanned my big messy room. My room was full of books and pictures. The walls were a matching red and the ceiling was black. I loved the desig...

Av Lovi & Sara - 28 mars 2014 16:24


  I laid in my bed reading one of the many books stocked up beside my bed, I wasn't aware of what was happening around me. No I was in that world, the world where you don't have to worry about anything what so ever. I usually went I to that world,...

Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Ovido - Quiz & Flashcards