magicnovels

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Lovi & Sara - 12 februari 2013 22:33

  

  

__________________________________________________________________________________________________

Efter vi alla ätit upp vår frukost gick vi alla åt olika vägar. Jag gick upp för att ta på andra kläder, jag hade nämligen flyttat in i Louis rum nu så alla mina saker låg där. Jag gick in i mitt och Louis rum och stängde dörren efter mig. Jag gick fram till gaderoben och öppnade dörrarna. Jag drog fram en vit topp och en armlös kofta med det tog jag ett par svarta skinny-jeans och fortfarande mina rosa klackar. Jag satte upp mitt lockiga hår i en tofs sedan tog jag på mina svarta Reyban solglasögon. Jag gick ut ur rummet och mötte Louis i korridoren. Han greppade min midja med ett leende på läpparna. 

"Hej.." Viskade han i mitt öra, jag kunde känna hans armar på min rygg. Jag gav honom en lång kyss på läpparna. Han log belåtet mot mig när han äntligen släppte mig så att jag kunde gå ner. Jag gick till hallen och tog fram en av mina väskor. Jag tog en av dem det var en vit ganska stor som fick plats med nycklar, mobilen vattenflaska och annat nödvändigt. Plötsligt hörde jag Lettys fnitter från trappan, jag kollade upp och såg Harry hålla sina stora händer runt hennes midja. Jag log mot dem. Letty kom springandes mot mig, hon hade ett stort leende på läpparna. 

"Vart är Louis?" Sa hon och Harry slöt sig upp vid hennes sida. Jag pekade bakom dem, Louis hade precis kommit ner. Han hade en brunvit randig tröja på sig och ett par svarta jeans. Han satte på sig sina solglasögon med ett leende.

"Är ni redo att åka?" Sa han och visade upp bilnycklarna. Jag sprang fram till honom, han greppade runt min midja med sin lediga arm och vi gick ut. Paul och några andra livvakter var tvugna att hjälpa oss ut, Paul öppnade bildörren åt mig. Jag satte mig i passangerar sätet brevid Louis som körde. I baksätet satte sig Harry och Letty fnittrandes. 

"Vart ska vi åka först?" Sa Louis som startade motorn. Jag vände mig om åt Harry och Letty. Men vände mig om igen när jag såg dem kyssas. Jag fnittadre lite när Louis gjorde en äcklad min.

"Vi kan åka till stan?" Föreslog jag. Louis nickade och greppade min hand. Jag lutade mig fram och gav honom en puss på kinden men han vände sig om så att mina läppar mötte honoms. Jag skrattade till han flinade belåtet. 

 

När vi kommit ner till stan efter en åktur öppnade Louis bildörren åt mig, jag steg ut och greppade hans hand. Vi gick lite framför Harry och Letty. Det var flera fans och reportrar som omringade oss. Vi alla skrev några autografer.

"Louis, Louis!" Ropade en reporter, Louis vände sig dit.

"Kommer du och Ariana gifta sig snart eller vad?" Sa reportern. Jag kände hur mina ögon blev större. Louis skrattade lite kort innan han harklade sig nervöst. 

"Det är nog inte planerat, men jag skulle värkligen kunna se en framtid med henne." Sa han och kollade på mig. Han log mot mig. Jag log tillbaka, alla fans som stod där började skrika när Louis sagt det han sa. 

"Ariana du är så vacker!" Ropade någon av fansen. Louis gick fram till fanet som sa det och gav henne en kram.

"Jag vet, hon är den jag älskar." Sa Louis och log mot mig igen. Sedan var vi tvugna att gå eftersom många mer fans dök upp på stället. Vi gick in till bion och kollade på Twilight i 3D. Jag kurade upp mig i Louis famn, han kysste min panna mjukt. Jag slöt trött mina ögon och somnade i mörkret.

__________________________________________________________________________________________________

Kommentera! :)

//Lovi~

Av Lovi & Sara - 12 februari 2013 21:44

Jag vaknade på morgonen av att min mobil pep, jag tog upp den och kollade på skärmen. Jag hade fått ett sms av våran manager det stod.
'Manager: Ni har ingen övning idag, tänkte att ni behöver nog åka till stan och ha lite kul!' Jag hoppade till av glädje och klev upp från min säng. Jag gick till badrummet, jag tvättade ansiktet och gick in i mitt rum igen. Jag gick fram till min garderob och tog ut en topp med silvriga nitar på och sen min svarta genomskinliga t-shirt. Jag tog på mig dem och sen tog jag ut mina vita skinny-jeans och mina svarta klackskor. Jag gick fram till mitt sminkbord och tog på lite brunkräm och sen tog jag min Rocket mascara från Maybelline new york. Sedan la jag på lite ljusblå ögonskugga.
Jag flätade mitt långa bruna hår och sen kollade jag mig själv en sista gång i spegeln men nåt saknades, jag tog på mig min silvriga armband och matchande örhängen.

När jag var på väg ut från rummet kom Harry ut från badrummet han hade fortfarande på sig sina gråa mjukisbyxor och sin vita t-shirt han kollade på mig och gav mig ett flin upp, jag log mot honnom och blinkade han kom fram till mig och kysste mig lätt på läpparna.

"Hej sötnos! Vill du äta frukost med mig?" Sa Harry och log, jag fnittrade.
"Klart jag vill snygging!" Sa jag och skrattade. Vi gick ner från trappan tillsammans när vi kom ner stod Louis och kramade Ariana hennes ögon var fulla med tårar jag släppte Harrys hand och sprang fram till min ledsna syster.

"Vad är det som har hänt?" Sa jag oroat, Louis visade mig tweeten jag kunde inte tro det hur kan nån vara så taskig och självisk.
"Vad i.. Hur fan kan man vara så elak!?" Sa jag argt och tog ut mobilen från min ficka jag skrev en tweet till hon tjejen.
'@LettyJames: Think before you say something! She is my sister and she is the most beautiful person in the world, Louis loves her and that's how it is. It's his own choice not yours!'
"Det är okej nu, jag vill inte se min söta syster gråta bara för att en självisk bitch har skrivit nåt som är inte sant!" Sa jag tröstande.
"Letty har rätt! Sluta hon är inte värd att gråta över kom nu älskling och ät frukost." Sa Louis instämmande, och log mot Ariana.

Vi gick fram till bordet och satte oss ner vi började äta de jätte goda pannkakorna, efter ett tag kom jag ihåg att vi inte skulle ha nån övning idag.

"Jo hörrni, jag glömde berätta vår manager skickade ett sms till mig på morgon han sa att vi inte ska ha någonting idag. Vi har en hel dag för oss." Sa jag glatt.

"Det är ju super. Vi kan åka till stan!" Sa Ari glatt, jag nickade och log.
"Men jag vill åka bada." Sa Niall surt.
"Jag med, orkar inte vara i stan det är för mycket folk." Sa Liam och log snett.
"Jag hänger också med till badhuset." Sa Zayn och kollade på Niall och Liam.
"Okej ni kan gå och bada, men jag och Louis hänger med tjejerna." Sa Harry och log gulligt mot mig.
"Okej som ni vill!" Sa Liam och fortsätte äta.

När vi hade ätit klart gick jag upp för att byta om. Jag gick fram till min garderob, då fick jag ett sms jag kollade på skärmen och det var Richard.

'Ex: Hej, jag vet att du är arg på mig men jag är jätte ledsen och vet inte vad som tog till mig! Kan du förlåta mig? Isåfall kom hos mig i kväll, kl 21.00 och ta på dig dina snyggaste underkläder!'

OMG, jag kunde inte tro att han sa förlåt till mig bara för att ligga med mig. Jag blev så arg och ledsen jag sprang ut från mitt rum och in i Harrys rum han stod där utan tröja och hade på sig svarta jeans jag sprang fram till honom och kastade mig i hans famn.

"Vad är det som har hänt?" Sa han oroligt. Jag visade meddelandet och han läste han blev jätte arg och skrev ett meddelande till Richard.

'Du ska hålla dig borta från min flickvänn, fattar du hon har mig och jag stöttar henne och älskar henne!// Harry Styles hennes pojkvän!'

"Så det är okej. Vi ska till stan och vi ska shoppa du kommer glömma allt." Sa Harry tröstande.
"Tack för att du alltid finns för mig." Sa jag och gav han en kyss, han var lite längre än mig, så jag fick stå på mina tår. Han greppade mina höfter och lyfte upp mig lite.

"Harry har du sett Lett-..." Plötslig hörde jag Arianas röst och vi slutade kyssas.
"Oj! Sorry för att jag stör, jag går nu." Sa hon och var på väg ut.
"Vänta! Jag kommer." Sa jag och släppte Harry och gick ut från hans rum.

18 Är avklarat, hoppas ni gillar det! Kommentera gärna, Lovi skriver mer snart! =)

~~Sara~~

Av Lovi & Sara - 12 februari 2013 12:25

 

   

__________________________________________________________________________________________________

 

Jag öppnade mina trötta ögon, solljus tittade fram bakom gardinerna. Jag tittade åt min sida, där låg Louis. Han andades lungt jag kröp närmare honom och la mitt huvud mjukt på hans nakna brötskorg. Han öppnade förvånat ögonen och log när han fick syn på mig.

"Godmorgon sötnos." Sa han och kysste min panna. 

"Godmorgon.." Sa jag och bet mig på läppen. Han greppade mina höfter och drog upp mig så vi var i ögonhöjd. 

Han lutade sig fram och kysste mig passionerat på läpparna. Sedan lutade han sig närmare mitt öra.

"Det var fantstiskt igår." Viskade han i mitt öra. Hans ena hand stök mitt hår, han kollade in i mina ögon.

"Jag älskar dig Ariana." Sa han och kysste mig på läpparna igen. 

"Jag älskar dig mer." Konstaterade jag och gav honom en passionerad kyss. Han bet sig på läppen. Jag gick upp från sängen, sen kom jag på att jag inte hade några kläder på mig så jag drog snabbt upp täcket för att täcka mig. Han tog på sig sina mjukisbyxor och en t-shirt. Jag drog på mig nya underkläder, ett par ljusrosa spetsunderkläder med broderade blommor på. När Louis fick syn på mig bet han sig i läppen igen. Jag fnittrade åt honom och gick fram till gaderoben, jag tog på en svart spets magtröja med dragkedja där framme och ett par svarta leopardshorts och ett par rosa klackar som matchade med mina underkläder. 

 

Louis kollade in mig från mina fötter uppåt, han nickade med höjda ögonbryn. Jag fnittrade åt hans blick. Han fångade mig i hans grepp, jag pressade mina läppar mot hans. Han log mot mina läppar, han tog på sig ett par svarta jeans och en blå skjorta. 

"Ska vi gå ner nu?" Sa jag och knäppte mitt armband. Han nickade och greppade min hand, vi gick ut ur rummet tillsammans och gick ner för trappan. Vi kom in i köket och jag släppte Louis hand. I köket stod Liam och lagade frukost tillsammans med Zayn. De kollade upp när de hörde mig och Louis komma in. 

"Godmorgon kärleksduvor!" Skrattade Liam.

"Godmorgon stolle!" Sa Louis och slog till honom lekfullt men skrattade också sedan. Zayns mobil började ringa, han gick ut och svarade. Jag satte mig på en av stolarna.

"Vad blir det till frukost?" Sa jag och kollade igenom min iPhone. 

"Pannkakor, visste ni att det är pannkaks Tisdag idag?" Sa Liam och hällde i smet i stekpannan.

"Nä, vad gott!" Sa Louis och hjälpte till att duka. Jag gick tillbaka till min mobil, jag klickade upp Twitter och kollade igenom några tweets. Det var jätte många som hade RT'at Louis tweet från igår. Han hade skrivit 'Ahh I love this gurl..' Alla hade frågat vem det var, men jag fnittrade bara. Sedan såg jag en tweet som fick mig att tappa mobilen. '@Elliebellie: @Louis_Tomlinson Why are you whit that ugly Ariana girl, she's so fat and ugly I hate her! You should be whit me! I love you xx' Både Louis och Liam kollade åt mitt håll. Jag kände hur tårarna bildades i ögonen, Louis sprang fram till mig och omfamnade mig. Jag kunde inte låta bli att tänka på vad tjejen skrivit.

"Vad är det?" Viskade Louis i mitt öra. Jag kunde inte forma några ord och snyftade bara. Liam plockade upp mobilen och läste tweeten som fortfarande var uppe. Han suckade frustrerat, Louis kollade på mobilen. Han tog upp sin mobil och knappade argt in ett meddelnade på Twitter. Men jag fick inte se vad det stod, jag kollade på min egna mobil istället. Han hade lagt upp en bild på mig och han när vi kysstes och så hade han skrivit. 'She's the prettiest girl in the whole world and I love her' Jag log av texten.

__________________________________________________________________________________________________

Kapitel 17 avklarat :)

Kommentera!

//Lovi~

 

Av Lovi & Sara - 12 februari 2013 12:10

Jag höll på med maten när Ariana och Louis äntligen kom in.
"Hej!" Sa Ari glatt, hon började hjälpa mig med maten.

"Har du sagt till Harry? Hur gick det?" Sa hon ivrigt. Jag fnittrade, då kom Harry fram till oss han greppade om min arm och drog mig intill sig. Vi började dansa långsamt i mitten av köket sen såg vi att Louis och Ariana kysstes. Vi började fnittra de slutade kyssas och började skratta med oss. När maten var klar dukade vi bordet prydligt med vin och annat. Ariana gick upp för att byta om, jag dukade klart och gick upp för att byta om. Jag tog på mig en lång blå klänning men man kunde ändå se mina vita klackskor. Jag satte håret i ett bulle på vänstra sidan av huvudet. När jag var på väg ner från trappan kom Ariana ut från mitt och hennes rum och vi gick ner. Alla killar hade på sig smoking och dem log mot oss jag gick fram till Harry och vi kramade om varandra. Vi gick fram till en av stolarna och Harry drog ut stolen för mig och jag satte mig ner, han satte sig på stolen. bredvid mig. När alla satte sig ner började vi äta, vi alla verkade rätt hungriga. medan vi åt kollade jag åt Ariana och Louis håll. Harry satt och flinade åt mig. Vi småpratade lite Niall pratade mest om mat som alltid Zayn pratade om att han träffade Perrie. Efter att vi hade ätit gick Ariana och Louis upp.
"Undrar vad dem ska göra!" Sa Harry retandes.
"Hey.. Det där är min syster du snackar om!" Sa jag och fnittrade. Han kom fram till mig och kysste mig lätt på läpparna.
"När ni har kysst klart kan ni väll hjälpa med disken!" Sa Liam skrattandes. När vi hade diskat klart så bestämde sig killarna att kolla på film.
"Men vi kollar på Saw!" Sa Liam.
"Nej Underworld Awaking!" Sa Niall.
"Det blir Playback!" Sa Harry
"Haha.. Jag går och byter om tills ni har bestämt er vad för film vi ska kolla på!" Sa jag skrattande och dem log och nickade.
Jag bytte om till ett svart linne med texten 'Believe in Your dreams' sen tog jag på mig mina vita shorts och tog på mina uggs med päls på.Jag gick ner och det såg ut som att dem hade bestämt sig.
"Har ni bestämt er eller?" Frågade jag och fnittrade, Harry kollade på mig med stora ögon och bet sig om läpparna.
"Vi ska kolla på Panormal aktivity 4." Sa Liam.
"Harry jag sitter med dig!" Sa jag och gick fram till Harry.
"Haha.. Kom hit." Sa Harry och drog mig till soffan han satte mig på sin knä och så började filmen. Varje gång jag blev rädd kramade Harry om mig och sa att det bara är en film. Sen hände det ett jätte läskigt sak i filmen som fick mig
att skrika jätte högt och tryckte mig mot Harrys bröstkorg. Han skrattade och kramade om mig. När jag äntligen inte var rädd längre kollade jag upp det låg
Popcorn överallt.
"Vad är det som har hänt?" Sa jag och fnittrade.
"Ditt skrik skrämde mig mer än vad filmen gjorde, så jag hoppade till och popcorn skålen ramlade på golvet." Sa Niall och skrattade vi alla började skratta. När filmen var klar så gick vi alla och la oss men jag var så rädd så jag gick in till Harrys rum och han låg på sängen och hade på sig sina gråa mjukisbyxor.
"Kan jag ligga här en stund?" Frågade jag Harry och han öppnade ögonen.
"Självklart, kom in du." Sa Harry jag gick upp på sängen och la mig bredvid honom vi kramade varandra lite.
"Jag ska nog gå nu." Sa jag och gick upp.
"Okej, vill inte att du ska gå men gå du." Sa han och log. Jag gick in i mitt rum och la mig på sängen och somnade direkt.

Såå 16 är klar hoppas ni gillar det kommentera gärna! Lovi skriver mer!
Kramis! =) <3

~~Sara~~


Presentation


Hello dear readers, this is a blog where two teenagers are in charge writing different magical novels. We make up everything ourselves, and all copying is reported! Leave a like and a comment, or suggestions. xx

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

magicnovels


Ovido - Quiz & Flashcards